Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Jeg kan uden problemer se nr 2 streg på din, men bliver hele tiden i tvivl med min egen test haha. Det er altså ikke nemt:p
Jeg kan uden problemer se nr 2 streg på din, men bliver hele tiden i tvivl med min egen test haha. Det er altså ikke nemt:p
Nej man bliver i tvivl, fordi man håber så meget. Hvis du har lyst så kan du skrive pb så kan vi følge hinandens udvikling
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Trinze skriver: Nej man bliver i tvivl, fordi man håber så meget. Hvis du har lyst så kan du skrive pb så kan vi følge hinandens udvikling
Jeg tror jeg var sendt en pb til dig nu er ikke så meget inde i det haha.
Har taget den her test til morgen, billedet er taget inden for tid.
Og idag ser jeg bestemt 2 streger, shit det er spændende.
Anonym skriver: Har taget den her test til morgen, billedet er taget inden for tid. Og idag ser jeg bestemt 2 streger, shit det er spændende.
Nu kan jeg også se streg nr 2
Mortil_en skriver: Nu kan jeg også se streg nr 2
Hvor er jeg glad for jeg ikke er den eneste som kan se en udvikling
Nu har jeg kigget på begge dine billeder og der er ingen tvivl på den sidste, men jeg synes også jeg kan Ane noget på den første
tillykke
Enmere20 skriver: Nu har jeg kigget på begge dine billeder og der er ingen tvivl på den sidste, men jeg synes også jeg kan Ane noget på den første tillykke
Tusind tak, så håber jeg bare den hænger ved
Åhhh det er sådan en fed følelse, når to streger dukker op
123321 skriver: Åhhh det er sådan en fed følelse, når to streger dukker op
Det er helt ubeskrivelig dejligt, det er helt sikkert
Så nu krydser vi bare for at den holder ved hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128