Jeg har haft en mærkelig cyklus hvor jeg 4 dage efter æl begyndte at bløde i forbindelse med toiletbesøg. Det var rigtigt blødning med friskt mørkt blod.
Efterfølgende har det faktisk blødt en smule hver morgen, men nærmere en lille smule lyserødt/brunt udflåd. I løbet af dagen har det slet ikke blødt. Jeg har næsten fornemmelsen af at det har været et sår eller læsion af en art som engang imellem har blødt lidt ved belastning/tryk. Måske bare sart slimhinde?
I går var jeg så sammen med kæresten hvilket endte i kontaktblødning. Jeg skal have mens om 2 dage, men jeg tror umiddelbart at det har en sammenhæng med ovenstående frem for at mens er kommet tidligt.
Jeg har haft disse kontaktblødninger før og er hver gang blevet undersøgt med celleskrab hvor de ikke har kunne finde nogle forandringer
Men, jeg er jo ikke blevet undersøgt nærmere om det evt kunne være en polyp eller noget andet som sidder længere oppe. Nu er jeg selvfølgelig bange for om det er noget der kan forhindre graviditet
Er der nogle der har haft lignende oplevelser eller som har en ide om hvad disse symptomer kan skyldes?
Jeg tænker umiddelbart at jeg er nødt til at gå til lægen og bede om smear samt henvisning til gynækolog hvor de kan scanne og se om alt er som det skal være
Anmeld
Citér