Migræne - tidligt tegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. september 2021

Anonym trådstarter

Hej! 
Er pt. På 4 cyklus i håbet om at lave en baby  Droppede alt hvad der hed ÆL test i denne måned, og har kun tastet hvornår vi har haft sex.
Jeg skulle gerne være 5-6 dage efter ÆL i dag (ifølge min app).

I forgårs får jeg pludselig migræne anfald om aftenen (med aura) og det er første gang i et års tid. 
Nogen der ved/har prøvet dette i forbindelse med at prøve at blive gravid el være gravid?

God aften!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2021

HapsHapsHaps

Jeg havde rigtig meget migræne i min første graviditet; sådan ca én gang om ugen de første 5 måneder. Så for mig var der en sammenhæng!

Anmeld Citér

1. september 2021

Anonym trådstarter

HapsHapsHaps skriver:

Jeg havde rigtig meget migræne i min første graviditet; sådan ca én gang om ugen de første 5 måneder. Så for mig var der en sammenhæng!

Okay, tak for svar! 
Var det noget du oplevede som et tidligt tegn? 

Anmeld Citér

1. september 2021

HapsHapsHaps

Anonym skriver:

Okay, tak for svar! 
Var det noget du oplevede som et tidligt tegn? 

Det er jeg lidt i tvivl om - det var ikke sådan at jeg tænkte: "hov, er migrænen mon et tegn?". Men i bakspejlet kunne jeg se at de mange anfald startede allerede inden jeg testede positiv

Anmeld Citér

1. september 2021

Anonym trådstarter

HapsHapsHaps skriver:

Det er jeg lidt i tvivl om - det var ikke sådan at jeg tænkte: "hov, er migrænen mon et tegn?". Men i bakspejlet kunne jeg se at de mange anfald startede allerede inden jeg testede positiv

Interessant! Jeg krydser og glæder mig til første testdag

Anmeld Citér

1. september 2021

Anonym

Også jeg. Jeg fik en del hovedpiner (ikke de HELT kraftige migræneanfald med opkast, men kraftig hovedpine, lysfølsom osv.) omkring uge 4-5 og frem til ca uge 8-9 stykker..

Mener da at jeg læste mig frem til at det er helt normalt med hovedpiner i starten...

Anmeld Citér

1. september 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Også jeg. Jeg fik en del hovedpiner (ikke de HELT kraftige migræneanfald med opkast, men kraftig hovedpine, lysfølsom osv.) omkring uge 4-5 og frem til ca uge 8-9 stykker..

Mener da at jeg læste mig frem til at det er helt normalt med hovedpiner i starten...

Ja det har jeg nemlig også læst - jeg har ikke haft hovedpiner som sådan. Undrede mig blot forleden da jeg pludselig fik et anfald, og det var så lang tid siden sidste anfald.

Anmeld Citér

2. september 2021

123321

Profilbillede for 123321

Jeg tænker det virker ret usandsynligt, hvis du kun er 5 efter ægløsning og det startede to dage før.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.