Hej med jer.
Jeg mistænker lidt, at jeg trods relativt regelmæssige menstruationer ikke har haft ægløsning særligt ofte gennem de seneste måneder.
Jeg kan huske, at jeg under projekt baby nr. 1 opdagede, at jeg havde nogle grimme ægløsningssmerter. Jeg troede jo bare, at det var nogle kramper, som jeg af og til havde, og som hurtigt var overstået igen. Da jeg begyndte at få styr på min cyklus viste det sig, at jeg altid fik disse smerter omkring ægløsningstidspunktet. De kunne variere lidt i styrke, men kunne godt være ret stygge og gøre det svært at gå/stå/ligge. Overstået på 30 minutter. Den måned, hvor min datter blev undfanget, hoppede jeg på manden lige efter kramperne var overstået (ikke lige der, jeg havde mest lyst til sex, fordi det stadig var ømt), og så var der gevinst.
Nu har vi prøvet meget længe (med en bio sidste vinter) og ellers intet held. Nu har jeg så haft vanvittige kramper i underlivet, og tager en ægløsningstest. Positiv på dag 38 i min cyklus (mens er normalt på 28-31-dagen). Derfor mistænker jeg lidt, at jeg måske slet ikke har haft ægløsning de andre måneder.
Andre der har kraftige smerter ved ægløsning? Kan læse på nettet, at det kan være en bivirkning ved ægløsningssprøjter, når folk tager dem.
Anmeld
Citér