Øre-akupunktur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

242 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. august 2021

Anonym trådstarter

Er der nogen herinde, som har oplevet at blive gravide efter akupunktur behandlinger? Hvad er jeres generelle oplevelser med akupunktur - har det overhovedet hjulpet jer? 
Hvor lang tid efter behandlingen opnåede i graviditet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg er i gang, men har kun fået akupunktur en måned. Der var ikke gevinst denne gang. Jeg har besluttet at give det 3 måneder. 

Anmeld Citér

31. august 2021

Anonym trådstarter

Sommersol2021 skriver:

Jeg er i gang, men har kun fået akupunktur en måned. Der var ikke gevinst denne gang. Jeg har besluttet at give det 3 måneder. 

Får du behandling én gang om måneden eller?

Anmeld Citér

31. august 2021

Sommersol2021

nej en gang om ugen Har du forhørt du forhørt dig hos nogen der sagde en gang om måneden? 

Anmeld Citér

31. august 2021

Anonym trådstarter

Sommersol2021 skriver:

nej en gang om ugen Har du forhørt du forhørt dig hos nogen der sagde en gang om måneden? 

Okay, jeg ved egentlig ikke, hvor mange behandlinger om måneden, man bliver anbefalet… Men jeg er i foreløbig kun under behandling én gang om måneden- men måske jeg skulle have nogen flere? Kan godt mærke, at der går for lang tid mellem hver behandling

Anmeld Citér

1. september 2021

Sommersol2021

Hmm min akupunktør siger en gang ugen, men ved ikke om det kun er i starten eller skal fortsætte så ofte. Synes også det er dyrt med 4 behandlinger pr. måned

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.