Cyklus efter MA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. august 2021

Anonym trådstarter

Hej.

Har desværre lige haft en MA. Igen. Har heldigvis to skønne børn, men er nu mere end nogensinde utålmodig efter nr. 3.

Fik medicinsk abort for snart tre uger siden. Hvornår oplevede I andre at jeres cyklus startede igen? Hvor længe ventede I på ægløsning og menstruation?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2021

Tami

Profilbillede for Tami

Min ægløsning kom desværre først 10 uger efter. Da var mit hcg nede på 8. Fik løbende målt hcg efter behov for at følge lidt med

Anmeld Citér

30. august 2021

Laurajensen4

Hvad betyder MA?

Anmeld Citér

30. august 2021

Tami

Profilbillede for Tami
Laurajensen4 skriver:

Hvad betyder MA?

Det står for Missed Abortion. Det er hvor fosteret er stoppet med at udvikle sig/hjertet er gået i stå, men kroppen har ikke selv opdaget det og derfor ikke frastødt det, derfor navnet Missed Abortion (manglende abort). 

Anmeld Citér

30. august 2021

Charl90

Jeg havde også en i foråret som kroppen så selv aborterede i uge 11. Det gik 5 uger før mit hcg var på normalt niveau (under 3).

Få dage efter have jeg en let blødning og så var min cyklus i gang inden. Dag 15 ægløsning og 3+5 positiv graviditetstest

Held og lykke

Anmeld Citér

30. august 2021

Laurajensen4

Tami skriver:

Det står for Missed Abortion. Det er hvor fosteret er stoppet med at udvikle sig/hjertet er gået i stå, men kroppen har ikke selv opdaget det og derfor ikke frastødt det, derfor navnet Missed Abortion (manglende abort). 

Tak for svar!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.