Hvornår? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. oktober 2009

Prinsessens'Mor<3

Hej i dejlige kvinder!

Hvornår skal man teste en g-test?

jeg gik sidste mens ca. 20 dage over før jeg fik min mens og nu er den sluttet her den 21 okt, så er spørgsmålet hvornår skal jeg ca regne med ÆL (gider ikke ÆL teste) og hvornår skal jeg teste g-teste?

Kh. Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Ansemusen

Det kommer helt an på længden af din cyklus!

Anmeld

27. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

MaleneS skriver:

Hej i dejlige kvinder!

Hvornår skal man teste en g-test?

jeg gik sidste mens ca. 20 dage over før jeg fik min mens og nu er den sluttet her den 21 okt, så er spørgsmålet hvornår skal jeg ca regne med ÆL (gider ikke ÆL teste) og hvornår skal jeg teste g-teste?

Kh. Malene

ca 10dage efter mens, men det er jo så forskelligt fra person til person, nogen har den senere, nogen før, så der er ikke andet for end at "sexe" løs... held og lykke..

Anmeld

27. oktober 2009

Ansemusen

Det kommer altså helt an på cyklus. Jeg har ikke ÆL 10 dage efter mens, da min cyklus varierer alt fra 6-9 uger! Man skal regne med ca. 14 dage før forventet mens, da det er perioden fra sidste mens til ÆL der variere i længde. Mener ÆL er 9-18 dage, som oftest 14, før forventet mens

Anmeld

27. oktober 2009

Prinsessens'Mor<3

Ansemusen skriver:

Det kommer helt an på længden af din cyklus!

det ved jeg nemlig ikke, det er nemlig det der er problemet

Anmeld

27. oktober 2009

Ansemusen

Er det fordi du har uregelmæssige menstruationer eller har du bare ikke talt?

Hvis du ikke har styr på hvor lang den er, ville jeg også bare sexe løs sådan cirkus hver anden dag. Det gjorde vi, og det gav pote så snart vi gik igang med den taktik!

Anmeld

27. oktober 2009

Prinsessens'Mor<3

Ansemusen skriver:

Er det fordi du har uregelmæssige menstruationer eller har du bare ikke talt?

Hvis du ikke har styr på hvor lang den er, ville jeg også bare sexe løs sådan cirkus hver anden dag. Det gjorde vi, og det gav pote så snart vi gik igang med den taktik!

okay det er jo værd og prøve.. det er fordi den er urreglmæssig..

Anmeld

27. oktober 2009

Ansemusen

Det er min som sagt også, i ekstrem grad! Men det lykkedes alligevel forholdsvis hurtigt  Hvis det er prisen der er grund til at du ikke vil bruge ÆL-tests, så kan du få dem rigtig billigt på billigetests.dk der købte jeg 28 ÆL-tests og 5 graviditetstests for kun 185 kr. eller sådan noget.

Anmeld

27. oktober 2009

Prinsessens'Mor<3

Ansemusen skriver:

Det er min som sagt også, i ekstrem grad! Men det lykkedes alligevel forholdsvis hurtigt  Hvis det er prisen der er grund til at du ikke vil bruge ÆL-tests, så kan du få dem rigtig billigt på billigetests.dk der købte jeg 28 ÆL-tests og 5 graviditetstests for kun 185 kr. eller sådan noget.

nåh okay billigt nok, men sidst jeg prøvede dem, der prøvede jeg ti uden held tror jeg..

Anmeld

27. oktober 2009

Ansemusen

Ork ja, jeg brugte flere! Testede længe! Men ja, de viser heller ikke altid når der er bid, og derfor er der jo fare for at man slækker på sexen når testen viser negativ, så jeg brugte det un til at vide, at hvis den viste positiv, skulle vi havde sex flere gange på det døgn, og så ellers hver anden dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.