Æl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
8 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. august 2021

Anonym trådstarter

Hej alle sammen!

jeg har siden mandag kunne teste positiv på æl teste, det hil sige de jo så nok ikke har været så kraftige som jeg troede.

jeg har prøvet den digitale clear blue men den virker ikke..

jeg prøvede så at finde ud af slimet/ udflåddet hvordan det var, of det var klæbrig, æggevide agtigt.

er det så fordi det er idag der er størst sandsynlighed for projekt baby? 
eller hvad skal man gøre her?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2021

Ønskebarn22

Jeg hæfter mig ved, at du skriver, at dine positive æl test måske ikke har været lige så kraftige som forventet og at den digitale ikke virker? Har du billede af dine tests? 

Stregen skal jo være minimum lige så tydelig som kontrol stregen.. jeg ved ikke om det er første gang du prøvet med æl test? Men første måned jeg prøvede troede jeg heller ikke at jeg kunne få en "rigtig kraftig" streg.. Det viser sig min æl falder senere end forventet og at den sagtens kan blive tydeligere end kontrol stregen.. og derfor troede jeg fejlagtigt at jeg havde ramt mens første måned.. 

Men som udgangspunkt har du ægløsning 12-48 timer efter positiv test. Så peakede Din test mandag, ville du under alle omstændigheder have haft ægløsning senest i onsdags.. 

Det fertile udflåd du beskriver lyder dog meget rigtigt mht ægløsning, men hvis du har et billede af dine test, så vil jeg gerne se om jeg kan svare yderligere ud fra det

Anmeld Citér

29. august 2021

Anonym trådstarter

Ønskebarn22 skriver:

Jeg hæfter mig ved, at du skriver, at dine positive æl test måske ikke har været lige så kraftige som forventet og at den digitale ikke virker? Har du billede af dine tests? 

Stregen skal jo være minimum lige så tydelig som kontrol stregen.. jeg ved ikke om det er første gang du prøvet med æl test? Men første måned jeg prøvede troede jeg heller ikke at jeg kunne få en "rigtig kraftig" streg.. Det viser sig min æl falder senere end forventet og at den sagtens kan blive tydeligere end kontrol stregen.. og derfor troede jeg fejlagtigt at jeg havde ramt mens første måned.. 

Men som udgangspunkt har du ægløsning 12-48 timer efter positiv test. Så peakede Din test mandag, ville du under alle omstændigheder have haft ægløsning senest i onsdags.. 

Det fertile udflåd du beskriver lyder dog meget rigtigt mht ægløsning, men hvis du har et billede af dine test, så vil jeg gerne se om jeg kan svare yderligere ud fra det

Ser lige om jeg kan fiske den frem.

men tror måske ikke testen har været tydelig nok.

jeg plejer at bruge æl test men som du selv siger jeg aner ikke om den bliver kraftig nok..

købte clear blue digital, den ville ikke virke da jeg satte den ind, men det er den nyeste jeg har og da jeg tog den ud af holderen var den positiv men ligger lige billede ind senere ( når det ikke r nat længere ) 

Anmeld Citér

31. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ser lige om jeg kan fiske den frem.

men tror måske ikke testen har været tydelig nok.

jeg plejer at bruge æl test men som du selv siger jeg aner ikke om den bliver kraftig nok..

købte clear blue digital, den ville ikke virke da jeg satte den ind, men det er den nyeste jeg har og da jeg tog den ud af holderen var den positiv men ligger lige billede ind senere ( når det ikke r nat længere ) 

Glemte det helt igen, men her er den som ikke virkede 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

31. august 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Hvilken streg er teststregen? Er det teststregen til venstre og kontrolstregen til højre? For så er den ikke positiv. Hvis det er omvendt er den meget positiv... 

Anmeld Citér

1. september 2021

Anonym

Anonym skriver:

Glemte det helt igen, men her er den som ikke virkede 

Den er negativ, desværre - bliv ved med at teste, for at se, om den er på vej (ellers har den måske været der). En tommelfingerregel er, at starte en håndfuld dage inden forventet ÆL og så teste hver dag indtil du får en tydelig positiv (hvis det er med digital, ville jeg nok teste med den de dage, hvor strimmel ser ud til at være positiv - så får du det bekræftet med den).

Anmeld Citér

1. september 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Når jeg har testet positiv på de digitale har de været meget positive. Nærmest ligesom den viste test bare omvendt. Synes ikke man er i tvivl. Ved desværre ikke hvordan man uploader et billede herinde 

Anmeld Citér

1. september 2021

BabyIgen2022

When in doubt: Hop på manden.... ellers: Hop på ham hver 3. dag alligevel

Anmeld Citér

1. september 2021

Anonym trådstarter

BabyIgen2022 skriver:

When in doubt: Hop på manden.... ellers: Hop på ham hver 3. dag alligevel

Ja gid det var så let, han gad nærmest ikke den her gang og det blev næsten tvang, så håber på næste cyklus, 

kæresten er ikke helt med på at skal hygge så ofte/ tit, og håber hver gang at efter en omgang så er den hjemme

plejer at grine ad ham, men det hjælper jo ikke mig.. 

jeg er nok også liderlig stort set meste af tiden og jeg kan slet ikke hive ham i gear..

nogle tips og råd der?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.