Mobilepay blokering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.913 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. august 2021

Anonym trådstarter

Jeg synes ikk jeg kan finde svar på google. 

er der nogen der ved om man kan modtage penge på mobilepay hvis man har blokeret et telefon nummer ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Uden at være helt sikker, så tror jeg godt at man kan. Jeg mener at have set nogle jokes med at “man kan tjene penge” på den måde, fx fra sin ex. På billedet har vedkommende så modtaget en krone med en tekst fra afsender. Og at det så er sket ret så mange gange. 

Anmeld Citér

28. august 2021

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Uden at være helt sikker, så tror jeg godt at man kan. Jeg mener at have set nogle jokes med at “man kan tjene penge” på den måde, fx fra sin ex. På billedet har vedkommende så modtaget en krone med en tekst fra afsender. Og at det så er sket ret så mange gange. 

Det har jeg også hørt. Har også her at stalkere benytter sig af det. Men ved bare ikk om det er ændret. 

Anmeld Citér

28. august 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Det har jeg også hørt. Har også her at stalkere benytter sig af det. Men ved bare ikk om det er ændret. 

Nej det ved jeg så ikke. Men du kan evt afprøve det? Få en til at blokere dig og så prøv at overføre? Eller omvendt. 

Anmeld Citér

28. august 2021

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Nej det ved jeg så ikke. Men du kan evt afprøve det? Få en til at blokere dig og så prøv at overføre? Eller omvendt. 

Det må jeg prøve ja for at se om det fungerer. Tak alligevel 

Anmeld Citér

29. august 2021

Bellabum

Teknisk burde du kunne modtage fra en som du har spærret på din mobil, da MP jo er sit eget system, men tror så også man kan kontakte MP og få spærret numre i deres system.

Du kan jo også modtage beskeder på messenger fra folk hvis telefonnummer du blot har spærret  

Anmeld Citér

29. august 2021

Anonym trådstarter

Bellabum skriver:

Teknisk burde du kunne modtage fra en som du har spærret på din mobil, da MP jo er sit eget system, men tror så også man kan kontakte MP og få spærret numre i deres system.

Du kan jo også modtage beskeder på messenger fra folk hvis telefonnummer du blot har spærret  

Messenger er jo heller ikk koblet op på ens telefon nummer som mobilepay er.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.