Slimprop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.767 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. august 2021

Anonym trådstarter

Hejsa.
Jeg er førstegangsfødende og er 35 + 5 dage, har termin 27 sep.

Jeg TROR min slimprop er faldet ud, jeg var til jordemoder i tirsdags og hun sagde han lå langt nede og er på rette vej. 
Hvad er jeres erfaringer med slimpropper hvor længe gik der og hvor langt var i henne?

Det skal lige siges at der var kun slim ikke blod.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2021

MEF

Første gang gik slipproppen da jeg var begyndt at have veer. Anden gang gik den hele 2 gange og første gang var jeg i uge 33-34. Jeg fødte ved igangsættelse 1 uge over tid. Så for mig betød det ikke noget som helst for hvornår jeg fødte..

Anmeld Citér

28. august 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Min slimprop gik 40+4 med tegnblødning. Omkring aftensmad fik jeg mens smerter som jeg forsøgte at slå ned med et par Panodil. De hjalp dog ikke og ved 23-24 tiden var jeg sikker på at jeg havde veer

Held og lykke med fødslen

Anmeld Citér

28. august 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Min gik uge 33 ( en stor klat tyk slim blandet med lidt lyserød blod) og hun blev født 36+2

Anmeld Citér

28. august 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Min er gået mange gange i alle graviditeterne. Det er ikke et tegn der kan stå alene

Anmeld Citér

28. august 2021

ina3

Anonym skriver:

Hejsa.
Jeg er førstegangsfødende og er 35 + 5 dage, har termin 27 sep.

Jeg TROR min slimprop er faldet ud, jeg var til jordemoder i tirsdags og hun sagde han lå langt nede og er på rette vej. 
Hvad er jeres erfaringer med slimpropper hvor længe gik der og hvor langt var i henne?

Det skal lige siges at der var kun slim ikke blod.

hos mig gik slimproppen ved 10 tiden, og måske 2 timer efter startede veerne, omkring kl 14 gik mit vand, og kl 16 var hun født

Anmeld Citér

28. august 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Min slimprop er i begge graviditeter faldet ud af flere omgange. Tidligst omkring omkring uge 26 i min anden graviditet, der blev jeg lidt nervøs. Dog fødte jeg først 40+4. 

Anmeld Citér

30. august 2021

Babybaby2022

Ved min første graviditet faldt min slimprop ud lige efter de første veer begyndte  

Anmeld Citér

31. august 2021

Anonym

min slimprop gik sammen med vandet lige inden en vestorm startede og min datter var ude 1 time og 45 min senere.

Havde ingen veer inden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.