Blødning 4 dage efter æl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. august 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Har lige haft en blødning i forbindelse med toiletbesøg (sorry for detaljerne men havde lidt hård mave). Det var helt mørkerødt, friskt og med en lille klump ca. halv størrelse af en ært

Jeg havde bragende positiv æl test tirsdag morgen, næsten positiv mandag aften. Men det kan vel ikke være en implantationsblødning så kort efter æl ?

Jeg er på 3. cyklus efter p-pillestop og jeg har overhovedet ikke haft nogle pletblødninger eller lign i de andre to cykli.

Hvad pokker kan det være? Føler i hvert fald at håbet er ude for denne cyklus Har desuden lidt mens smerter, men mens er først forventet lørdag i næste uge

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2021

Anonym

Det er desværre for tidligt til at være implantation, for det sker tidligst 5 dage efter ægløsning. Nogle oplever lidt blødning i forbindelse med ægløsning, så måske det kan være det? 

Anmeld Citér

27. august 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Anonym skriver:

Det er desværre for tidligt til at være implantation, for det sker tidligst 5 dage efter ægløsning. Nogle oplever lidt blødning i forbindelse med ægløsning, så måske det kan være det? 

Ja det kan godt være at det er grundet ægløsningen har godt nok også ret kraftige ægløsningsmerter og synes stadig jeg har murren i maven. Men må bare håbe at alt er som det skal være 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.