Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er i gang med et vægttab og mangler omkring 7 kg fra min målvægt. Vægttab kræver jo kalorieunderskud og er i tvivl om hvordan det påvirker fertiliteten. Nogen som har erfaring med at være i kalorieunderskud og så blive gravide? Vi er lige begyndt at prøve at undfange baby herhjemme og hvis jeg bliver gravid, sætter jeg vægttabet på pausen men da ingen kan sige hvornår det sker så vil jeg gerne blive ved med at tabe mig og gøre noget godt for min krop.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg er i gang med et vægttab og mangler omkring 7 kg fra min målvægt. Vægttab kræver jo kalorieunderskud og er i tvivl om hvordan det påvirker fertiliteten. Nogen som har erfaring med at være i kalorieunderskud og så blive gravide? Vi er lige begyndt at prøve at undfange baby herhjemme og hvis jeg bliver gravid, sætter jeg vægttabet på pausen men da ingen kan sige hvornår det sker så vil jeg gerne blive ved med at tabe mig og gøre noget godt for min krop.
Jeg var selv i gang med vægttab inden jeg blev gravid og lå med et dagligt kcalunderskud på mellem 400-700 kcal da jeg blev gravid
Jeg var "næsten" færdig med at skulle tabe mig da jeg blev gravid.
Jeg lå i underskud og blev gravid uden problemer jeg ved ikke hvor meget underskud, men jeg spiste omkring 1400 kalorier om dagen.
Tak for svar! Så fortsætter jeg mit vægttab og forhåbentligt nå længere ned i vægt medmindre der kommer to fine streger
Jeg blev først gravid da jeg gik i gang med vægttab :-)
Vær opmærksom på at problematiske stoffer frigøres fra fedtvævet når man taber sig og at man af den grund ikke anbefaler at tabe sig når er gravid. I starten ved man ikke at man er det, så det kan være en ide lige at skrue lidt ned for ihærdigheden i de perioder hvor der er chance for at man kan være gravid
Ananas skriver: Vær opmærksom på at problematiske stoffer frigøres fra fedtvævet når man taber sig og at man af den grund ikke anbefaler at tabe sig når er gravid. I starten ved man ikke at man er det, så det kan være en ide lige at skrue lidt ned for ihærdigheden i de perioder hvor der er chance for at man kan være gravid
Når du skriver problematiske stoffer, ved du hvilke og hvilken betydning de har? Jeg tænker nemlig at hvis man lider af meget kvalme så kan man jo også risikere at tabe sig men tak fordi du kommer med det input
Anonym skriver: Når du skriver problematiske stoffer, ved du hvilke og hvilken betydning de har? Jeg tænker nemlig at hvis man lider af meget kvalme så kan man jo også risikere at tabe sig men tak fordi du kommer med det input
Årh, det er et helt forskningsfelt, så det kommer til at tage noget tid men altså - det er lidt ligesom med alkohol. Det går nok selvom man kommer til at drikke lidt, men for god ordens skyld så bare lad være med at gøre det med vilje
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128