Hvor tydelig skal æl test være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. august 2021

Anonym trådstarter

Hejsa!
Ja overskiften siger næsten det hele.

Men jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan man ved 100% at dagen for æl er der når man tester?

Jeg teste positiv for æl mandag, onsdag og idag - idag er dog mere kraftig farve mæssigt end mandag, men sys dog at den var meget tydelig onsdag også..

Så nogen der har billeder af deres? Tester med strimmel fra babyplan  

Vi hyggede mandag, og håber på at hygge i dag, imorgen og lørdag selvfølgelig med test af æl samme tid  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jeg kan anbefale at bruge de digitale test, så er der ingen tvivl. Jeg har brugt både strimmel og digital test de sidste to måneder og næste gang bliver der kun indkøbt digitale 

Anmeld Citér

26. august 2021

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Jeg kan anbefale at bruge de digitale test, så er der ingen tvivl. Jeg har brugt både strimmel og digital test de sidste to måneder og næste gang bliver der kun indkøbt digitale 

Men de dælme også bare dyre, hvor køber du?

Anmeld Citér

26. august 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Men de dælme også bare dyre, hvor køber du?

Sidst købte jeg dem med dobbelt hormon indikator ved billige teste til 550 for to pakker. Jeg har brugt 5 test pr cyklus fordi man kan nøjes med at teste hver 3. dag. Der er 10 test i hver pakke.

Jeg har dog testet de sidste par dage (efter østrogen stigning) med strimmel teste de dage hvor jeg ikke har brugt den digitale

Hvis min cyklus bliver ved med at være stabil tror jeg at jeg køber de lyserøde digitale clear blue næste gang. Men kan virkelig anbefale de lilla med dobbelt hormon indikator hvis du er i tvivl om hvor æl ligger eller hvis den er meget ustabil 

Anmeld Citér

26. august 2021

Anonym

Jeg har fået den her positive æl-test her til aften. 

Det er første gang vi prøver med dem, men nu er vi igang med 7. cyklus, så nu ville vi give det et forsøg.

Teststregen skal være lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har fået den her positive æl-test her til aften. 

Det er første gang vi prøver med dem, men nu er vi igang med 7. cyklus, så nu ville vi give det et forsøg.

Teststregen skal være lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen. 

Sådan har mine set ud alle sammen ��

Anmeld Citér

26. august 2021

Altea

Hvis din test har været positiv mandag, har du haft æl tirs eller ons. Det er altid 1. Positive test man går ud fra, og så + ca 36 timer.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.