30. gang er ikke lykkens gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. oktober 2009

oo

må vi hermed konstatere.... jeg er netop begyndt at bløde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Jules

Tjuhl skriver:

må vi hermed konstatere.... jeg er netop begyndt at bløde

Åh  Havde sådan håbet det lykkes jer denne gang!

Mange knus og kram....

Anmeld

27. oktober 2009

NaFe

Sådan noget L*** altså... Det skal fandme nok lykkes jer det jeg helt sikker på... du må bare kæmpe videre selv om man sikkert bare har lyst til a sige, F*** det hele... Det barn skal nok komme til jer...

Kæmpe knuser og keep up the work....

//natasja

Anmeld

27. oktober 2009

anna-jonas

Søde, dejlige trine!

Sikke noget hø.................... Kan mærke at du er trist, og det er forståeligt. Jeg er så ked af det, på jeres vegne.................i fortjener ikke, at skulle gå igennem alt det her.

Jeg håber at næste mdr. bliver den måned, hvor du bliver gravid, så i kan få et lille sensommerbarn næste år.

Store knus MEtte

Anmeld

27. oktober 2009

oo

tak skal I have!

lige nu har jeg bare ikke lyst til at fortsætte denne her kamp.

Anmeld

27. oktober 2009

sarahb

puha søde, det gør mig så ondt at høre...
Kan godt forstå du bare ikke orker mere. Men i skal fighte og blive ved for jeg er sikker på at du bliver mor!!! DET BLIVER DU!!
Søde sender dig et kææææææmpe trøstende kram

Anmeld

27. oktober 2009

JustAnotherName

ØV ØV ØV FOR FANDEN !!! 

Det gør mig ondt på Jeres vegne. Unfair! At det skal være så svært for Jer....

Men giv ikke op  Gode ting sker for gode mennesker, og det skal nok blive Jeres tur en dag. Det er bare fordi det er et helt særligt barn som først kommer på det tidspunkt som er det helt rigtige.

Rejsen er vaklet og hård for Jer, men giv ikke op! 

De bedste ønsker + et trøste-kram herfra....

Anmeld

27. oktober 2009

Vinker

Der er sgu da heller ingen retfærdighed til  Jeg ved jeg ikke kan sige noget der kan ændre på denne smerte det må være for dig, men du skal vide at jeg føler med dig/jer og inderligt ønsker I skal få jeres drømmebarn. Jeg kan bare slet slet ikke fatte, at I skal igennem alle disse nederlag før det lykkes jer at blive gravide....

Trine, du er SÅ MEGET i mine tanker

Anmeld

27. oktober 2009

oo

tusind tak tøser. jeg er ved en lille lille bitte smule bedre mod her til aften og jeres hilsner er bare så vigtige for at komme igennem de her dage

Anmeld

28. oktober 2009

Bondepigen

Det er jeg ked af at høre Trine. Det er bare så p----hamrende uretfærdigt. Men alt godt kommer til dem der venter, så det skal nok ske, synes bare godt det snart måtte være jeres tur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.