Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vidste ikke lige hvor jeg skulle spørge, så håber det er okay
min kæreste bliver færdiguddannet salgsassistent i næste uge og vores børn vil gerne give ham en gave med en indgravering. Men hvad er titlen for uddannet butikspersonale? Han er i en elektronikbutik hvis det gør nogen forskel
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Titlen må være salgsassistent eller sælger.. Hvis han har fået fast job efterfølgende- hvad står der så evt af titel på den nye kontrakt?
Anonym skriver: vidste ikke lige hvor jeg skulle spørge, så håber det er okay min kæreste bliver færdiguddannet salgsassistent i næste uge og vores børn vil gerne give ham en gave med en indgravering. Men hvad er titlen for uddannet butikspersonale? Han er i en elektronikbutik hvis det gør nogen forskel
Det er vel titlen der står på kontrakten. Jeg har en universitetsgrad - cand.xxx. Men selve titlen har været forskellig fra job til job.
Salgsassistent med profil i elektronik?
Jeg ved det ikke, men jeg har en uddannelse i en boghandel og min titel på uddannelsesbeviset er salgsassistent med profil i bøger.
Blev også efterfølgende ansat som salgsassistent i en boghandel.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128