Ovitrelle - bivirkninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. august 2021

Anonym trådstarter

Jeg fik Ovitrelle ifm IUI for 10 dage siden. Blev insemineret for 8 dage siden. For ca. 5 dage siden begyndte jeg at få lidt småkvalme, jeg tisser ofte, er mere træt end normalt og så er jeg begyndt at få et par små bumser (har aldrig bumser normalt). Jeg er helt med på at der er hcg i Ovitrelle, så derfor tænker jeg det er pga den, at jeg har de bivirkninger. Jeg har ikke testet Ovitrellen ud endnu (der er stadig en svag teststreg). Kan ikke finde ret meget på nettet om bivirkninger efter Ovitrelle på nettet, derfor prøver jeg her. 

Hvilke bivirkninger fik I? 
Hvornår kom de? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2021

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Ingen bivirkninger  

Anmeld Citér

26. august 2021

Anonym trådstarter

Ønskebaby1987 skriver:

Ingen bivirkninger  

Spændende

Anmeld Citér

27. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg fik Ovitrelle ifm IUI for 10 dage siden. Blev insemineret for 8 dage siden. For ca. 5 dage siden begyndte jeg at få lidt småkvalme, jeg tisser ofte, er mere træt end normalt og så er jeg begyndt at få et par små bumser (har aldrig bumser normalt). Jeg er helt med på at der er hcg i Ovitrelle, så derfor tænker jeg det er pga den, at jeg har de bivirkninger. Jeg har ikke testet Ovitrellen ud endnu (der er stadig en svag teststreg). Kan ikke finde ret meget på nettet om bivirkninger efter Ovitrelle på nettet, derfor prøver jeg her. 

Hvilke bivirkninger fik I? 
Hvornår kom de? 

Andre der vil dele deres oplevelser?

Anmeld Citér

27. august 2021

Chloe92

Profilbillede for Chloe92
Anonym skriver:

Andre der vil dele deres oplevelser?

Jeg fik Ovitrelle for 6 dage siden, og blev insemineret 2 dage efter. Kan også stadig se den på test. 

Har flere af de symptomer du beskriver + hovedpine. Tænker umiddelbart  det enten er eftervirkning af hormonerne eller ovitrellen. Men håber da selvfølgelig det er noget andet der er skyld i det hos os begge

Anmeld Citér

27. august 2021

Anonym

Jeg havde også de symptomer du beskriver efter ovitrelle

Anmeld Citér

27. august 2021

Anonym

Har også fået ovitrelle 7 gange og alle klassiske graviditetstegn grundet den - hvilket gjorde jeg følte der var gevinst første gang, men nej.. Men 7 gang lykkedes det!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.