Ægløsning på vej? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

815 visninger
12 svar
1 synes godt om
25. august 2021

Anonym trådstarter

Den øverste test er fra igår eftermiddag og den  nederste er fra her til eftermiddag. Vil i mene ægløsning er lige på trapperne ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2021

tutti

Jeg vil mene at de begge er negative, dog er den tydeligere i går end i dag. Prøv at teste igen de næste dage, men ellers kan du måske have misset den for et par dage siden? 

Anmeld Citér

25. august 2021

Laurajensen4

Hvis den nederste test, er den nyeste, du har taget, så vil jeg helt klart mene, at du allerede har haft din ægløsning… Fordi den første ser mere tydelig ud end den sidste

Anmeld Citér

25. august 2021

Enmere20

Det er svært at se 100%, men den fra i går er i hvert fald meget tæt på positiv, så jeg vil tro hvis du havde taget en test senere i går, så ville den nok sikkert have været positiv

Anmeld Citér

25. august 2021

Anonym trådstarter

Men hvis den igår er så tæt på positiv så kunne jeg vel godt have ægløsning idag ?

Anmeld Citér

25. august 2021

Projektbabynr2

Jeg lavede en test meget lig din øverste da jeg blev gravid med min søn �� så tror bare du skal have manden med på noget hygge

Anmeld Citér

25. august 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Mine test ser kun sådan ud hvis jeg er meget tæt på ægløsning, så jeg vil også mene at i skal give det et forsøg

Anmeld Citér

25. august 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Har du andre symptomer på at æl skulle ligge nu her? 

Begge tests er negativ, og man kan ikke regne med at fordi den er mindre tydelig i dag, at der så har været ægløsning. Tester du kun én gang om dagen? Måske havde den været positiv hvis du havde testet i går aftes. 

Men altså, man kan godt have en tæt på positiv test i noget tid, og det kan gå op og ned i tydelighed. Prøv at teste to gange om dagen når du fornemmer at den er ved at være der. 

Anmeld Citér

25. august 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg vil sige din øverste fra i går er positiv. Mine ser sådan ud når de er positive og jeg bekræfter altid med en digital Så under dynen i dag, så rammer i stadig en max fertil dag

Anmeld Citér

25. august 2021

Anonym trådstarter

Lillehjerte skriver:

Har du andre symptomer på at æl skulle ligge nu her? 

Begge tests er negativ, og man kan ikke regne med at fordi den er mindre tydelig i dag, at der så har været ægløsning. Tester du kun én gang om dagen? Måske havde den været positiv hvis du havde testet i går aftes. 

Men altså, man kan godt have en tæt på positiv test i noget tid, og det kan gå op og ned i tydelighed. Prøv at teste to gange om dagen når du fornemmer at den er ved at være der. 

Jeg synes jeg har æl slim, derfor prøvede jeg en test igår eftermiddags, havde desværre kun den ene test hjemme, derfor tog jeg kun den ene indtil jeg fik købt en pakke mere idag. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.