Æl smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

250 visninger
2 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. august 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Hvor længe har i æl smerter?

Jeg mærkede optakten med de første niv i mandags. Om aftenen var æl testen næsten positiv og tirsdag morgen meget positiv. Jeg har haft en del smerter i går og i dag. Ingen tvivl om at der sker noget, men er det normalt at have æl smerter i 3 dage?

Synes desuden at jeg har niv i både højre og venstre side. Men burde det ikke kun være en side/æggestok man har ondt i? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2021

Ønskebarn22

Mortil_en skriver:

Hvor længe har i æl smerter?

Jeg mærkede optakten med de første niv i mandags. Om aftenen var æl testen næsten positiv og tirsdag morgen meget positiv. Jeg har haft en del smerter i går og i dag. Ingen tvivl om at der sker noget, men er det normalt at have æl smerter i 3 dage?

Synes desuden at jeg har niv i både højre og venstre side. Men burde det ikke kun være en side/æggestok man har ondt i? 

Hej. Jeg oplever også æl smerter flere dage, i hvert fald i denne og sidste omgang. Så du er ikke alene Jeg havde også ondt i begge sider, så jeg vil ikke umiddelbart selv være klar over hvilken æggestok der er i spil denne måned..

Anmeld Citér

25. august 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Ønskebarn22 skriver:

Hej. Jeg oplever også æl smerter flere dage, i hvert fald i denne og sidste omgang. Så du er ikke alene Jeg havde også ondt i begge sider, så jeg vil ikke umiddelbart selv være klar over hvilken æggestok der er i spil denne måned..

Så er jeg da ikke den eneste synes bare det virker som lang tid

Men nu hvor jeg mærker det så kraftigt overvejer jeg da om jeg skal droppe æl testene. Eller i hvert fald nøjes med nogle få stykker omkring de fertile dage. Men ved ikke helt om min indre kontrol freak kan klare det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.