Kan i se den????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
8 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. august 2021

Anonym trådstarter

Vi har prøvet et år, jeg er 4+2 i dag med forventet mens i morgen. Har fået foretaget passageundersøgelse denne cyklus, så tror måske min traditionelle brune pletblødning op til mens ikke kommer. Jeg ville forvente den kom i mandags, men tog alligevel en test og tikes. Første skygge siden december, hvor jeg desværre havde en bio.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Anonym skriver:

Vi har prøvet et år, jeg er 4+2 i dag med forventet mens i morgen. Har fået foretaget passageundersøgelse denne cyklus, så tror måske min traditionelle brune pletblødning op til mens ikke kommer. Jeg ville forvente den kom i mandags, men tog alligevel en test og tikes. Første skygge siden december, hvor jeg desværre havde en bio.

Jeg kan se en meget svag skygge streg. Håber den udvikler sig over de næste par dage

Anmeld Citér

25. august 2021

Mortiltodrengett

Jeg ser den ����‍♀️ Sådan så mine ud med mine to drenge ���� Tillykke (håber den bliver��������)

Anmeld Citér

25. august 2021

Anonym

Jeg kan se den

Anmeld Citér

25. august 2021

Morpåudebane

Anonym skriver:

Kan godt ane noget  krydser fingre for at den udvikler sig

Anmeld Citér

25. august 2021

Anonym trådstarter

Amen altså Hvor er det dejligt, at den er tydelig nok på et billede... og før har givet et par drenge

Anmeld Citér

26. august 2021

Anonym trådstarter

ØV ØV ØV med kæmpe øv på... samme utydelige streg her til morgen, og nu er der blodtilblanding i min udflåd. Det har jeg prøvet før... det betyder desværre, at endnu en måned ryger ned i vasken

Anmeld Citér

26. august 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Anonym skriver:

ØV ØV ØV med kæmpe øv på... samme utydelige streg her til morgen, og nu er der blodtilblanding i min udflåd. Det har jeg prøvet før... det betyder desværre, at endnu en måned ryger ned i vasken

Øv. Kram til dig

Anmeld Citér

26. august 2021

Mabo95

Jeg kan overhovedet ikke se en ekstra streg på din test, desværre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.