Anonym skriver:
Nu er min mand og jeg igang med et fertilitetsforløb, og vi er så småt ved at nå halvvejs igennem, før vi kan få tilbudt et egentlig behandlingsforløb.
Jeg har fået foretaget celle- og blodprøver samt podning, og min mand skal have tjekket hans sædkvalitet.
Jeg skal nu igang med en passage-undersøgelse af æggelederne, og det har jeg det en smule stramt med. Hvordan føles sådan en undersøgelse? På nettet advares der om menstruationslignende krampe-smerter, og det synes jeg ikke lige helt, at jeg vil udsætte min egen krop for, da jeg i forvejen har en høj smertetærskel.
Er der andre, som er blevet undersøgt og har fået skyllet sine æggeledere? Hvordan havde I det med det hele?? 

Jeg har fået en gennemgang
Det tager omkring 5 minutter, og en god ide er at tage smertestillende 30 min før, så mærkes det næsten ikke.
man vil få noget ligende mens smerter, specielt hvis passagen faktisk er blokeret, men det er virkelog minimalt.
Der var nogle små stik når de sprøjtede det op og lidt rumsterende, og lidt pletblødning senere på dagen, men det var også det
Det plejer at være utrolige søde derinde, og fortæller du at du er nervøs, så hjælper de gerne med alle soørgsmål du har, og gode til at forklare hvad de laver dernede, så man ikke pludselig bliver forskrækket
Anmeld
Citér