Synes, at jeg kan ane en lille streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.137 visninger
14 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. august 2021

Anonym trådstarter

Så blev det testdag, og jeg har været spændt på, hvad den ville vise

Kan I også ane den?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2021

Morpåudebane

Anonym skriver:

Kan I også ane den?

Jeg ville forsøge med en anden slags test, jeg har så dårlig erfaring med dem og har også kun læst dårligt om dem. Man kan ikke stole på dem medmindre stregen er flot og tydelig. Syntes altid de laver en utydelig streg 

Krydser fingre for at den er der

Anmeld Citér

24. august 2021

Anonym trådstarter

Morpåudebane skriver:

Jeg ville forsøge med en anden slags test, jeg har så dårlig erfaring med dem og har også kun læst dårligt om dem. Man kan ikke stole på dem medmindre stregen er flot og tydelig. Syntes altid de laver en utydelig streg 

Krydser fingre for at den er der

Øv, øv ….. Troede lige, at den var der efter et halvt år… Øv

Anmeld Citér

24. august 2021

Morpåudebane

Øv, øv ….. Troede lige, at den var der efter et halvt år… Øv

Det er jo ikke sikkert at den er negativ, intet er definitivt før mens kommer eller man står med en flot positiv test. Jeg ville bare personligt prøve en anden slags

Anmeld Citér

24. august 2021

A234n

Anonym skriver:

Kan I også ane den?

Jeg har efterhånden set et utal af tråde med denne slags test, hvor kvinder står skuffede tilbage efter misvisende skyggestreger �� Når det så er sagt, så havde jeg selv samme streg på min fra apoteket, og den viste sig at være god nok! Så det kan sagtens være, at du ér gravid, men jeg ville ikke stole på denne test alene. Forsøg dig med en ny én af de næste par dage, så ved du snart besked. Krydser fingrer for dig! ����

Anmeld Citér

24. august 2021

Baby.mamma

Jeg kan sagtens se den, men du kan  ikke regne med den slags test. De viser næsten altid 2 streger

Anmeld Citér

24. august 2021

Anonym trådstarter

Morpåudebane skriver:

Det er jo ikke sikkert at den er negativ, intet er definitivt før mens kommer eller man står med en flot positiv test. Jeg ville bare personligt prøve en anden slags

Kan du have helt ret i… 

Jeg læser, at flere har dårlige erfaringer med disse teste. Så tror også, at min desværre er negativ

Anmeld Citér

24. august 2021

Anonym trådstarter

A234n skriver:

Jeg har efterhånden set et utal af tråde med denne slags test, hvor kvinder står skuffede tilbage efter misvisende skyggestreger �� Når det så er sagt, så havde jeg selv samme streg på min fra apoteket, og den viste sig at være god nok! Så det kan sagtens være, at du ér gravid, men jeg ville ikke stole på denne test alene. Forsøg dig med en ny én af de næste par dage, så ved du snart besked. Krydser fingrer for dig! ����

Det har du helt ret i

jeg har også lige skimmet flere opslag igennem, og jeg kan se, at mange får irriterende, farvede skyggestreger. 
jeg tror desværre, at min er negativ. Jeg har nemlig ingen symptomer på graviditet…

Anmeld Citér

24. august 2021

Anonym trådstarter

Baby.mamma skriver:

Jeg kan sagtens se den, men du kan  ikke regne med den slags test. De viser næsten altid 2 streger

Jep, det regner jeg også med. Øv!

Anmeld Citér

24. august 2021

A234n

Anonym skriver:

Det har du helt ret i

jeg har også lige skimmet flere opslag igennem, og jeg kan se, at mange får irriterende, farvede skyggestreger. 
jeg tror desværre, at min er negativ. Jeg har nemlig ingen symptomer på graviditet…

Øv øv! Nogen burde fjerne de tests fra markedet, eller om ikke andet sætte en kæmpe disclaimer på pakken

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.