Kalder alle pco/pcos kvinder…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

940 visninger
14 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. august 2021

Anonym trådstarter

Hej d’damer

Jeg har lige fået konstateret PCO efter at have prøvet at blive gravid i snart et år nu… 

Hvor lang tid tog det for jer at stå med en positiv test uden nogen form for hjælp eller behandling?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2021

Niho

Hej  

vi har brugt 5 år herhjemme, fik dog først konstateret pco i starten af maj i år, var til en række undersøgelser og pludselig stod vi med en positiv test og havde sidste mens 16/5 �� 

vi havde faktisk opgivet og tror det var der stressen sænkede sig og lykken ramte ☺️ 

vi har ikke fået hjælp

Anmeld Citér

23. august 2021

Anonym trådstarter

Niho skriver:

Hej  

vi har brugt 5 år herhjemme, fik dog først konstateret pco i starten af maj i år, var til en række undersøgelser og pludselig stod vi med en positiv test og havde sidste mens 16/5 �� 

vi havde faktisk opgivet og tror det var der stressen sænkede sig og lykken ramte ☺️ 

vi har ikke fået hjælp

Hej

årh, stort tillykke med det!
det må have været hårdt at vente så længe! Stod du bare med en positiv test en eller anden dag uden, du forventede det? Eller havde du på fornemmelsen, at den måske var der pga. nogle symptomer?

Anmeld Citér

23. august 2021

Anonym

Reelt prøvede vi nok i ca 3 år. Men ikke lige seriøst hver cyklus da der kom en omfang stress imellem Samt en arbejdsskade. 
Fra da vi gik seriøst til værks gik der et år, men jeg mistede. Derefter gik der yderligere et år før end der var gevinst igen. 
første barn er dog lavet i første hug. Der er 6,5 år imellem dem. 

Anmeld Citér

23. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Reelt prøvede vi nok i ca 3 år. Men ikke lige seriøst hver cyklus da der kom en omfang stress imellem Samt en arbejdsskade. 
Fra da vi gik seriøst til værks gik der et år, men jeg mistede. Derefter gik der yderligere et år før end der var gevinst igen. 
første barn er dog lavet i første hug. Der er 6,5 år imellem dem. 

Tillykke med det

Det lyder også ret lang tid… Håber ikke, at jeg skal vente ligeså længe

Anmeld Citér

23. august 2021

Niho

Anonym skriver:

Hej

årh, stort tillykke med det!
det må have været hårdt at vente så længe! Stod du bare med en positiv test en eller anden dag uden, du forventede det? Eller havde du på fornemmelsen, at den måske var der pga. nogle symptomer?

Tusind tak

jamen jeg havde ømme bryster og tænkte, nårh endnu en mens, men det tog altså virkelig til med av og kunne slet ikke ligge på siden

så tog jeg en test og den mega positiv selvom det var 3+2  den sidder der i nu og går

i uge 15 imorgen uden nogen former for gener  vi er mega taknemmelige og føler os som de heldigste i verden  - så fat mod! Alt godt kommer til den der venter

Anmeld Citér

23. august 2021

Anonym trådstarter

Niho skriver:

Tusind tak

jamen jeg havde ømme bryster og tænkte, nårh endnu en mens, men det tog altså virkelig til med av og kunne slet ikke ligge på siden

så tog jeg en test og den mega positiv selvom det var 3+2  den sidder der i nu og går

i uge 15 imorgen uden nogen former for gener  vi er mega taknemmelige og føler os som de heldigste i verden  - så fat mod! Alt godt kommer til den der venter

Hvor er jeg glad på jeres vegne! Sikke en fantastisk nyhed for jer som partnere  Håber vildt meget, at jeg kommer til at stå i samme situation som jer  Tillykke endnu engang

Anmeld Citér

23. august 2021

Niho

Anonym skriver:

Hvor er jeg glad på jeres vegne! Sikke en fantastisk nyhed for jer som partnere  Håber vildt meget, at jeg kommer til at stå i samme situation som jer  Tillykke endnu engang

Hvor er du sød - tak

jeg håber også inderligt i for lov og opleve den kæmpe gave

Anmeld Citér

23. august 2021

Anonym

Anonym skriver:

Tillykke med det

Det lyder også ret lang tid… Håber ikke, at jeg skal vente ligeså længe

Ja det er det også. Havde seriøst opgivet håbet, gået ind i en sorgproces og var i gang med at forlige mig med tanken om kun et barn. Men kun et par måneder senere var der bid.

ønsker for dig at det ikke bliver en lang kamp

Anmeld Citér

23. august 2021

Anonym trådstarter

Niho skriver:

Hvor er du sød - tak

jeg håber også inderligt i for lov og opleve den kæmpe gave

Mange tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.