HapsHapsHaps skriver:
Jeg tænker ikke han har taget skade! Men snak endelig med ham om det, det er det vigtigste tror jeg. Min mor drak da jeg var barn og jeg så hende både fuld hjemme og ude, og DET var skrækkeligt! Det havde været noget helt andet hvis jeg blot havde set hende fuld en gang eller to når hun kom hjem fra fest og vi så havde grinet lidt af det bagefter. Bare det at du er så samvittighedsfuld omkring det gør at jeg er sikker på at din søn absolut ikke har taget skade af at se dig beruset 
Tak for det svar!
Jeg håber du har ret. Men jeg ved også selv hvor skrækkeligt det var, at se min far fuld. Han var også alkoholiker. Og min mor skældte ham ud og der var dårlig stemning blandet ind i hans brandert.
det er selvfølgelig helt anderledes her, da min mand bare griner af mig og vi ligesom bare gør det til noget….. mere afslappet?
men indeni føler jeg mig skamfuld og flov. Og jeg plejer AlDRIG at bliver SÅ fuld
og så er det typisk, det lige er den dag, mine børn sover hjemme ved os selv, med min mor, og han så ikke er gået i seng.
nå, jeg må bede til, han klarer den 
Anmeld
Citér