Moralske tømmermænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.867 visninger
19 svar
8 synes godt om
23. august 2021

Anonym trådstarter

Åh åh, jeg var i byen i lørdags, 40-års fødselsdag fra kl 14 og kl 22 måtte jeg hjem. Jeg var plakat fuld! Og desværre var min søn vågen (han er 11) og så mig vralte rundt og nærmest ikke kunne gå.  Pinligt altså! 
mig desuden var der en time der bare er forsvundet fra mit indre ved festen. Alle siger dog jeg var bare glad og dansede (jeg var lige et par timer foran alle andre ��) 

men min søn… 

har jeres børn oplevet jer fulde? Har jeg skadet hal for livet?

vi har talt om at det er almindeligt når man er fuld og grinet lidt af det og prøvet ikke at skjule det; hvis du forstår 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2021

HapsHapsHaps

Jeg tænker ikke han har taget skade! Men snak endelig med ham om det, det er det vigtigste tror jeg. Min mor drak da jeg var barn og jeg så hende både fuld hjemme og ude, og DET var skrækkeligt! Det havde været noget helt andet hvis jeg blot havde set hende fuld en gang eller to når hun kom hjem fra fest og vi så havde grinet lidt af det bagefter. Bare det at du er så samvittighedsfuld omkring det gør at jeg er sikker på at din søn absolut ikke har taget skade af at se dig beruset

Anmeld Citér

23. august 2021

Anonym trådstarter

HapsHapsHaps skriver:

Jeg tænker ikke han har taget skade! Men snak endelig med ham om det, det er det vigtigste tror jeg. Min mor drak da jeg var barn og jeg så hende både fuld hjemme og ude, og DET var skrækkeligt! Det havde været noget helt andet hvis jeg blot havde set hende fuld en gang eller to når hun kom hjem fra fest og vi så havde grinet lidt af det bagefter. Bare det at du er så samvittighedsfuld omkring det gør at jeg er sikker på at din søn absolut ikke har taget skade af at se dig beruset

Tak for det svar!  Jeg håber du har ret. Men jeg ved også selv hvor skrækkeligt det var, at se min far fuld. Han var også alkoholiker. Og min mor skældte ham ud og der var dårlig stemning blandet ind i hans brandert. 
det er selvfølgelig helt anderledes her, da min mand bare griner af mig og vi ligesom bare gør det til noget….. mere afslappet? 
men indeni føler jeg mig skamfuld og flov. Og jeg plejer AlDRIG at bliver SÅ fuld  og så er det typisk, det lige er den dag, mine børn sover hjemme ved os selv, med min mor, og han så ikke er gået i seng. 
nå, jeg må bede til, han klarer den

Anmeld Citér

23. august 2021

Sprit25

Ork jeg har sat mine forældre fulde "tit". Altså i forbindelse med fest. Da jeg var mindre syntes, jeg det var pinligt. Nu som voksen, syntes jeg bare det var hyggeligt

Anmeld Citér

23. august 2021

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Ork jeg har sat mine forældre fulde "tit". Altså i forbindelse med fest. Da jeg var mindre syntes, jeg det var pinligt. Nu som voksen, syntes jeg bare det var hyggeligt

Og det er jo det! Men det det med, at alderen er så følsom hos ham….. men selvfølgelig, når han bliver 18 kan han nok godt se det komiske i det  

Anmeld Citér

23. august 2021

Missyou

Ej det ville jeg tage helt roligt. Hvilke børn har ikke set deres forældre fulde efter en fest? Det skal i bare grine af ��

det er noget helt andet hvis det er noget der sker i hverdagen og ofte, men fordi du kommer fuld hjem fra fest, det er da helt legalt �� - siger hende der lavede samme nummer i lørdags ��

Anmeld Citér

23. august 2021

My1234

Mine forældre gav den heller ikke for lidt til familiefester. Jeg kan huske vi sammen med fætre og kusiner sov i soveposer i hjørnet af lokalet. Jeg husker det hverken som traumatisk og mit forhold til alkohol er normalt.

Jeg tror det er hvad man gør det til. Hvis du taler med din søn om det, som om det var det mest forfærdelige i verden, så tror jeg han tror på dig. Hvorfor ikke bare sige, at du havde det lidt for sjovt og at det sker indimellem. 

Anmeld Citér

23. august 2021

Anonym trådstarter

Missyou skriver:

Ej det ville jeg tage helt roligt. Hvilke børn har ikke set deres forældre fulde efter en fest? Det skal i bare grine af ��

det er noget helt andet hvis det er noget der sker i hverdagen og ofte, men fordi du kommer fuld hjem fra fest, det er da helt legalt �� - siger hende der lavede samme nummer i lørdags ��

Så kan vi være i samme båd! Så dine børn dig?

Anmeld Citér

23. august 2021

Anonym trådstarter

My1234 skriver:

Mine forældre gav den heller ikke for lidt til familiefester. Jeg kan huske vi sammen med fætre og kusiner sov i soveposer i hjørnet af lokalet. Jeg husker det hverken som traumatisk og mit forhold til alkohol er normalt.

Jeg tror det er hvad man gør det til. Hvis du taler med din søn om det, som om det var det mest forfærdelige i verden, så tror jeg han tror på dig. Hvorfor ikke bare sige, at du havde det lidt for sjovt og at det sker indimellem. 

Jeg gjorde også det sidste - grinte af det og sagde: sådan kan det gå

Anmeld Citér

23. august 2021

Missyou

Anonym skriver:

Så kan vi være i samme båd! Så dine børn dig?

Jep det gjorde de :-) og det bekymrer mig på ingen måde, for det sker jo så yderst sjældent og deres ædru far var der jo til at tage sig af dem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.