Sædceller og stilling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.135 visninger
7 svar
6 synes godt om
22. august 2021

Anonym trådstarter

Hej!
Mig og min kæreste ønsker og blive gravide, men føler det tager længere tid end vi troede..

alle gange er der rendt noget ud igen, har lagt i 5-10 min med rumpen lidt oppe og derefter tisset, men der render en del ud igen.

samme tid hvad stilling har i “foretaget” jer?

jeg sidder altid ovenpå, da min kæreste ikke er tryg ved at prøve nyt ��

men hvilke stillinger kunne hjælpe?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Er ret overbevist om stillingen er fuldstændig underordnet de svømmer der bliver leveret skal nok finde deres vej

Herhjemme løber der også en god del sæd ud igen ifb med toilet besøg, men det har aldrig haft betydning for at opnå graviditet. Nogle har slf være længere undervejs end andre undfangelser  

Anmeld Citér

22. august 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Stillinger og rumpen i vejret er total ligegyldigt 

De sædceller der laver børn bliver skudt op med en sådan kraft, så de er long gone og ryger ikke ud igen

Anmeld Citér

22. august 2021

Naha

Hej!
Mig og min kæreste ønsker og blive gravide, men føler det tager længere tid end vi troede..

alle gange er der rendt noget ud igen, har lagt i 5-10 min med rumpen lidt oppe og derefter tisset, men der render en del ud igen.

samme tid hvad stilling har i “foretaget” jer?

jeg sidder altid ovenpå, da min kæreste ikke er tryg ved at prøve nyt ��

men hvilke stillinger kunne hjælpe?

Jeg har hørt at stilling er underordnet.

2/3 gange jeg er blevet gravid har jeg lavet yoga stillingen "lyset" efter sex, bare i 2-5 min.

Ved første år prøvede vi 12 cyklusser uden held, der var held i første forsøg efter jeg lavede lyset. 

2 gang var et shok

3 gang blev jeg gravid i 2 cyklus, der havde jeg ikke lavet stillingen først gang, men 2 gang gjorde jeg og er gravid nu.

Siger ikke det er stillingen der gjorde det, men det har altså virket hos mig 

Jeg ved den har virket fordi jeg morgen efter har kunne mærke det sidste sæd kom ud.  De to gange jeg har brugt det, var dagen efter positiv ægløsnings test, er jeg blevet gravid. 

Den 3 graviditet var ikke planlagt og kom som et chok for os, da vi havde taget vores forholdsregler. Dengang lavede jeg ikke noget specielt efter sex for at få sæden til at blive der oppe

Anmeld Citér

23. august 2021

Anonym trådstarter

Naha skriver:

Jeg har hørt at stilling er underordnet.

2/3 gange jeg er blevet gravid har jeg lavet yoga stillingen "lyset" efter sex, bare i 2-5 min.

Ved første år prøvede vi 12 cyklusser uden held, der var held i første forsøg efter jeg lavede lyset. 

2 gang var et shok

3 gang blev jeg gravid i 2 cyklus, der havde jeg ikke lavet stillingen først gang, men 2 gang gjorde jeg og er gravid nu.

Siger ikke det er stillingen der gjorde det, men det har altså virket hos mig 

Jeg ved den har virket fordi jeg morgen efter har kunne mærke det sidste sæd kom ud.  De to gange jeg har brugt det, var dagen efter positiv ægløsnings test, er jeg blevet gravid. 

Den 3 graviditet var ikke planlagt og kom som et chok for os, da vi havde taget vores forholdsregler. Dengang lavede jeg ikke noget specielt efter sex for at få sæden til at blive der oppe

Hvornår havde i sex op til ægløsning?

Anmeld Citér

25. august 2021

Naha

Anonym skriver:

Hvornår havde i sex op til ægløsning?

Dagen efter positiv ægløsnings test

Anmeld Citér

26. august 2021

Anonym trådstarter

Naha skriver:

Dagen efter positiv ægløsnings test

Jeg har haft positive test op til idag, altså siden mandag, men her til morgen var den lilla streg ekstra kraftig, hvornår ved man at det er 100% den dag?

Anmeld Citér

26. august 2021

Naha

Anonym skriver:

Jeg har haft positive test op til idag, altså siden mandag, men her til morgen var den lilla streg ekstra kraftig, hvornår ved man at det er 100% den dag?

Når den enten er lige så kraftig som kontrol stregen eller mere kraftig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.