Moderna vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. august 2021

Anonym trådstarter

Der var en tråd herinde forleden, som jeg ikke kan finde - den handlede om, om man blev syg af 2. Stik med moderna? 
Er der nogen der vil fortælle om, hvordan I havde det efter 2. Stik? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2021

Baby.mamma

Den ligger hos mig på side 4 og 6 debatter nede i rækken

Anmeld Citér

22. august 2021

2021bebs

Tror det er meget forskelligt ligesom med vaccinerne fra de andre producenter. Men jeg har for nyligt fået mit andet stik. Ca 10 timer efter stikket følte jeg mig mega træt og fik feber (ca 39). Det havde jeg så hele natten og virkelig meget hovedpine. Dagen efter havde jeg det som om jeg havde tømmermænd, træt, hovedpine og stadig lidt varm (38,?). På tredje dagen var der ikke mere og jeg var helt frisk igen. 

Anmeld Citér

22. august 2021

Lje

Anonym skriver:

Der var en tråd herinde forleden, som jeg ikke kan finde - den handlede om, om man blev syg af 2. Stik med moderna? 
Er der nogen der vil fortælle om, hvordan I havde det efter 2. Stik? 

Jeg tror ikke du, kan bruge andres erfaringer til ret meget. Jeg kender flere, der fik influenza mens både min mand og jeg intet mærkede. 

Så du kan nok antage, at det er alle muligheder fra mærker intet til influenza til ømme arme ved stikkestedet. Det er helt i tråd med beskrivelsen fra SST. Og helt inden for skiven af bivirkninger ved alle vaccinationer. 

Vh.

Anmeld Citér

22. august 2021

Pernillus

Det er meget forskelligt.

Jeg fik Moderna for 3 uger siden på tirsdag og er desværre fortsat ramt af hovedpine og min arm er øm. 
Min mand var dårlig et døgns tid. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.