ikris skriver:
Det tog min krop 4 cyklusser at blive “sig selv” igen. De første var mellem 35-45 dage lange, men er nu tilbage ved normalen 28-30 dage for mig. Var på p-piller i 10 år, jeg smed dem for over 2 år siden nu. Vi er så kun i gang med 2. cyklus hvor vi forsøger, men det var mest for at fortælle, at der sagtens kan gå længe før den er normal igen
Tak for det, ja kroppen skal jo lige vænne sig til at "klare sig selv" tænker jeg 
Mens er kommet, dog så sparsomt at det kun er på papiret når jeg tørrer mig, men den er i hvertfald kommet. Ærgerligt, men alligevel meget rart at få vished, og må jo så nok vænne mig til at jeg ikke kan regne med cyklus i et godt stykke tid! 
Men jeg tracker min cyklus nøje (med apps, både Clue og Flo), så det er jo bare at fortsætte med det og fortsætte med at tracke ÆL.
Hvordan tracker I andre med uregelmæssig cyklus? Altså tænker på i forhold til hvornår I får ægløsning.
Jeg synes at jeg kan fornemme min ÆL i forhold til "fertilt udflåd" osv, men det er ikke lykkedes mig at fange en helt positiv ÆL test endnu, men det er nok også fordi min krop stadig skal "igang igen".
Anmeld
Citér