Kan man have disse symptomer ved graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. august 2021

Anonym trådstarter

Jeg er i dag 3+5 og skal have mens (forhåbentlig ikke) på mandag. 

Jeg har indimellem lidt brunt pletblødning som kommer og går. Derudover meget ondt i mine brystvorter, det spænder (ikke helt på samme måde som ved mens hvor de er ømme) , og bøvser enormt meget. 
Derudover skal konstant tisse.

Tog 2 test i dag en i morges som var svagt positivt og en senere på dagen som var negativ. Så venter spændt.

Kan man have disse symptomer? Særligt pletblødning bliver jeg usikker på. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2021

Laurajensen4

Anonym skriver:

Jeg er i dag 3+5 og skal have mens (forhåbentlig ikke) på mandag. 

Jeg har indimellem lidt brunt pletblødning som kommer og går. Derudover meget ondt i mine brystvorter, det spænder (ikke helt på samme måde som ved mens hvor de er ømme) , og bøvser enormt meget. 
Derudover skal konstant tisse.

Tog 2 test i dag en i morges som var svagt positivt og en senere på dagen som var negativ. Så venter spændt.

Kan man have disse symptomer? Særligt pletblødning bliver jeg usikker på. 

Ja, det lyder helt klart som tidlige symptomer… Men selvf. kan det ikke bekræftes, før du står med en positiv test. Det kan jo også bare være symptomer på, at din mens er på vej. Been there done that

Er dine brystvorter blevet mørkere i farven? 

Anmeld Citér

21. august 2021

Anonym trådstarter

Laurajensen4 skriver:

Ja, det lyder helt klart som tidlige symptomer… Men selvf. kan det ikke bekræftes, før du står med en positiv test. Det kan jo også bare være symptomer på, at din mens er på vej. Been there done that

Er dine brystvorter blevet mørkere i farven? 

Ja mørkerøde/brunlige . Uh ja det er svært, og virkelig hårdt at vente

Anmeld Citér

21. august 2021

Laurajensen4

Anonym skriver:

Ja mørkerøde/brunlige . Uh ja det er svært, og virkelig hårdt at vente

Forstår jeg godt! Det er også vildt frustrerende.. Jeg sidder og venter på min mens kommer, og det gør den bare ikke  Mine teste er også bragende negative 

Anmeld Citér

21. august 2021

Anonym trådstarter

Laurajensen4 skriver:

Forstår jeg godt! Det er også vildt frustrerende.. Jeg sidder og venter på min mens kommer, og det gør den bare ikke  Mine teste er også bragende negative 

Jeg har testet siden 3+1 og fangede en svag positiv i dag, det var så apotekets som flere har sagt kan vise falsk positiv :/ prøvede så en anden som viste negativ men ikke med morgen urin. 
så prøver igen i morgen hvor jeg er 3+6.

Hvornår skulle du have din mens? :/ håber den udebliver!

Anmeld Citér

21. august 2021

Laurajensen4

Anonym skriver:

Jeg har testet siden 3+1 og fangede en svag positiv i dag, det var så apotekets som flere har sagt kan vise falsk positiv :/ prøvede så en anden som viste negativ men ikke med morgen urin. 
så prøver igen i morgen hvor jeg er 3+6.

Hvornår skulle du have din mens? :/ håber den udebliver!

Jeg er 3+2 i dag (da jeg havde ægløsning for en uges tid siden, men har uregelmæssig mens. Fik den for 44 dage siden) og testede også svagt positiv på en af apotekets i dag.. Folk skriver også, at den er falsk positiv … Prøvede også lige før en VALMED, som viste negativ, og det var heller ikke med morgenurin..

Jeg troede ellers, at mine menstruationer var begyndt at blive regelmæssige, men den er åbenbart blevet forstyrret igen, efter jeg kom hjem fra rejse for 2 uger siden 

Jeg tester igen i morgen tidligt, denne gang både med en af apotekets og en valmed, så jeg kan sammenligne

Anmeld Citér

21. august 2021

Anonym trådstarter

Laurajensen4 skriver:

Jeg er 3+2 i dag (da jeg havde ægløsning for en uges tid siden, men har uregelmæssig mens. Fik den for 44 dage siden) og testede også svagt positiv på en af apotekets i dag.. Folk skriver også, at den er falsk positiv … Prøvede også lige før en VALMED, som viste negativ, og det var heller ikke med morgenurin..

Jeg troede ellers, at mine menstruationer var begyndt at blive regelmæssige, men den er åbenbart blevet forstyrret igen, efter jeg kom hjem fra rejse for 2 uger siden 

Jeg tester igen i morgen tidligt, denne gang både med en af apotekets og en valmed, så jeg kan sammenligne

Årh det er også tidligt når du er 3+2 så der er stadig håb ������
jeg har i dag købt valmed, men en alm test . Der står jeg kan taste en dag inden udebleven mens. 

jeg fortryder lidt at jeg ikke fik købt apotekets. Men har altså testet før med apotekets og har ALDRIG fået nogen som helst streg så gider ikke være negativ. Det synes jeg heller ikke du skal være især fordi det er tidligt endnu. Har I prøver længe?

Anmeld Citér

21. august 2021

Laurajensen4

Anonym skriver:

Årh det er også tidligt når du er 3+2 så der er stadig håb ������
jeg har i dag købt valmed, men en alm test . Der står jeg kan taste en dag inden udebleven mens. 

jeg fortryder lidt at jeg ikke fik købt apotekets. Men har altså testet før med apotekets og har ALDRIG fået nogen som helst streg så gider ikke være negativ. Det synes jeg heller ikke du skal være især fordi det er tidligt endnu. Har I prøver længe?

Ah, okay! Håber virkelig, at din mens udebliver, fordi du er gravid!

Jeg føler, det er længe, men jeg får dårlig samvittighed, når jeg hører, at nogen har prøvet i over 15 år … Vi har “kun” prøvet i 6 mdr, men det føles som en evighed, når jeg har så lange cyklusser og tester så meget… Håber, at den er der denne gang

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.