Hej til alle de søde brugere herinde 
jeg er ny og kunne godt tænke mig at få jeres expertise iforhold til ægløsningstest.
I får en lille forhistorie først.
jeg blev gravid i 2020 blot efter første forsøg hvor jeg for første gang brugte ægløsningstest stav som ramte ret godt (meget heldig måned vil jeg selv mene). Jeg mistede desværre da jeg var ca 4,5 mdr henne… meget hårdt tab
jeg fødte en lille pige som desværre jo var for lille til at overleve.. og min moderkage blev fjernet ved kirurgisk udskrab da min krop ikke kunne levere naturligt… det har været noget af et chok og psykisk hårdt…
vi er nu landet lidt efter det der skete og vil gerne forsøge igen. Jeg har i sidste måned fulgt min ægløsning og har herunder sat billeder ind, jeg er ikke sikker på om man kan kalde det sidste billede en positiv test? Jeg synes det er svært i forhold til dengang hvor jeg havde en virkelig kraftig streg…
har nu i denne måned forsøgt med digital test og bliver ved med at få et negativt svar, selvom jeg kan mærke min krop stikker og prikker som den gør omkring ægløsningen :/ jeg har fulgt testen til punkt og prikke, taget den 2 gange dagligt og på de anbefalede tidspunkter… jeg ved ikke om der er noget galt med testen eller med mig
så ville høre jer søde mennesker om følgende:
1) kan i se nogen positive test på billederne?
2) har i været ude for noget lignende hvor i havde ægløsning men testede negativt og alligevel blev gravide??
ps. Det skal siges min menstruation er anelse ureglmæssig
mvh Mila
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér