Skyggestreg eller positiv ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
8 svar
1 synes godt om
21. august 2021

Anonym trådstarter

? ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2021

Mabo95

Synes den ser grå ud, så negativ desværre. 

Har desuden hørt at de der test stortset altid lavet en ekstra streg, så ville anbefale dog at bruge nogle andre.

Anmeld Citér

21. august 2021

Anonym trådstarter

Mabo95 skriver:

Synes den ser grå ud, så negativ desværre. 

Har desuden hørt at de der test stortset altid lavet en ekstra streg, så ville anbefale dog at bruge nogle andre.

Den er faktisk blå men ja den ser grå ud på billedet. Tager en ny test

Anmeld Citér

21. august 2021

Baby.mamma

Skygge. Bedre held næste gang

Anmeld Citér

21. august 2021

Charl90

Køb et andet mærke. Alle skriver dem fra apoteket lavet skyggestreger...

Anmeld Citér

21. august 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Ligner desværre apotekets berømte " jeg leverer lige 10 min lykke følelse" fordi sådan en streg mere eller mindre altid  dukker op på denne test. Vil klart enbefale et andet mærke ( undgå de blå) 

Anmeld Citér

21. august 2021

Laurajensen4

Jeg har også lige taget sådan en test, og min viser præcis den samme streg… Er mega meget i tvivl om, min er positiv? ����

Anmeld Citér

21. august 2021

Anonym trådstarter

Laurajensen4 skriver:

Jeg har også lige taget sådan en test, og min viser præcis den samme streg… Er mega meget i tvivl om, min er positiv? ����

Jeg tog en igen som var negativ men det var så ikke morgenurin men omkring kl 14 hvor jeg havde drukket vand og kaffe. 
Er din grå eller blå?

Anmeld Citér

21. august 2021

Laurajensen4

Anonym skriver:

Jeg tog en igen som var negativ men det var så ikke morgenurin men omkring kl 14 hvor jeg havde drukket vand og kaffe. 
Er din grå eller blå?

Jeg har også lige taget en, og der var en skyggestreg igen, men svagere end den første. Og det kan sagtens skyldes, fordi jeg har drukket en masse og dermed fortyndet urinen. 
Begge tester har en skyggestreg, der er blåfarvet Og jeg tror, du har fået en negativ test, fordi du har drukket inden testen.. Prøv igen i morgen med morgenurin - jeg gør det samme

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.