Gravid eller ikke? (Se test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. august 2021

Anonym trådstarter

Har taget en test her i morges, skulle være 3+5 hvis jeg er gravid. Har testet siden 3+1 og negativ alle gange. Jeg skal have menstruation på mandag eller tirsdag. 
Hvad ser I? Jeg har prøvet at ændre kontrasten i billedet med en app der hedder “checker” .

er så nervøs, planlagt men wow . Bare om den er der eller ikke? Tanken gør jo en helt skør. 
Ift symptomer så har jeg haft brunligt pletblødning hele dagen i går som er stoppet. 

jeg har både delt det originale billede og med kontrast??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2021

Morpåudebane

Jeg vil desværre mene at den er negativ, de tests har desværre en tendens til at lave en lille utydelig streg. 
Prøv igen om 2 dage hvor mens er udeblevet

Anmeld Citér

21. august 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Har taget en test her i morges, skulle være 3+5 hvis jeg er gravid. Har testet siden 3+1 og negativ alle gange. Jeg skal have menstruation på mandag eller tirsdag. 
Hvad ser I? Jeg har prøvet at ændre kontrasten i billedet med en app der hedder “checker” .

er så nervøs, planlagt men wow . Bare om den er der eller ikke? Tanken gør jo en helt skør. 
Ift symptomer så har jeg haft brunligt pletblødning hele dagen i går som er stoppet. 

jeg har både delt det originale billede og med kontrast??

Den ser desværre negativ ud. Test igen mandag eller tirsdag, hvis ikke du få din menses.

Anmeld Citér

21. august 2021

Charl90

Tests ved udebleven mens og med en anden test. Svage streger på tests er ikke til at regne med...

Anmeld Citér

21. august 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Apotekets test laver altid en streg i tekstfeltet gravid eller ej.

Jeg vil sige den er negativ. Prøv med et andet mærke  

Anmeld Citér

21. august 2021

Baby.mamma

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.