Her den anden dag, var der en tråd om blekage.
Her er den jeg lavede til min veninde, som hun fik i går. Glemte at tage et billede af den, inden, den blev pakket ind.
Men den er bygget op omkring en bordflagstang, med en køkkenrulle udenpå.
Nederste lag er 2 rækker nyfødt bleer i str 1 3-5 kg, næste lage er 1 række nyfødt bleer i str 1 3-5 kg =28 bleer i alt.
Dernæst 1 lag med nyfødte bleer str 1 2-4 kg.
Øverste lag er rundt op toppen på flagstangen, og er også 1 lag nyfødte bleer str 1 2-4 kg.
De er rullet, og blir holdt sammen med 1 elastik om hver ble, og hvert lag, blir holdt sammen af 1 stor elastik.
"Kagen" er pyntet med små lækre cremer, til mor og baby, som er stukket ind under elastikkere. Så er der små poser med blandet nødder, tandpasta, 2 kr vingummiposer, ammeindlæg, frys selv mælkeposer, chokolade, mme, 1 lille flaske champagne, kiks, vådservietter, baby tandbørster og tandpasta, extra bleer, og hva jeg ellers lige ku finde på, sat rundt på "kagen" og på "fadet" Der er 56 bleer i alt, i 2 forskellige mærker og str.
Så på den måde, har hun fået en masse lækre små ting, hun ka putte i sin toilettaske, og hospitalstaske, når hun ska afsted, til hendes pks lige om lidt.
Det eneste jeg glemte at putte på, var lidt læsestof, til når hun er indlagt bagefter.
Så håber det evt ka bruges som inspiration. Og hvis i har lavet blekage, må i gerne ligge dem ind her. Vh Stine