Hvilken bil ville i gerne have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

luckas-mor

hej

en lille fiat punto 1,2'er fra 1995

en nissan patrol 3,2 tdi fra 1990

ellers lii en toyota celica fra 1987

fiatten  er en ligesom min første bil

patrol'en fordi det ern en bil med skub i 

og celica'en er en ældre racerbil model

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Ansemusen

Åhh jeg ønsker mig SÅ meget en Fiat 500 i helt lys babyblå som jeg kan gøre i stand indvendigt med fint indtræk, puder osv. Den skulle dog tunes lidt, da den ellers kun kan køre 90 km i timen, hvilket jo er lige lovlig lidt på motorvejen - nærmest farligt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. oktober 2009

Ansemusen

Zafir skriver:

Jeg ville gerne have et TOP RENOVERET vw t3 rugbrød Lavet om til at køre på raps... Med den go'e gamle 1.6 td motor

Hvis jeg skulle vælge en ny bil, så ved jeg sku ikke rigtig. Så skulle der medfølge en gratis mekaniker i hvertfald, når man ikke kan lave en skid selv ...

Ja et fedt gammelt rugbrød i babyblå kunne jeg også godt tænke mig, hihi! Kunne være SÅ hyggeligt til langture!

Anmeld

27. oktober 2009

Miamaja

Jeg onsker mig en LEXUS HELT VILDT og gerne en hybrid af slagsen!!!!!!! Jeg har bedt gemalen om, at han gerne maa kobe den til mig i fos'dagsgave, saa det venter jeg paa

Meen altsaa en mercedes benz kan ogsaa godt gaa. Jeg kan jo godt gaa paa kompromi hvis det skal vaere.

Anmeld

27. oktober 2009

Miamaja

Ansemusen skriver:

Åhh jeg ønsker mig SÅ meget en Fiat 500 i helt lys babyblå som jeg kan gøre i stand indvendigt med fint indtræk, puder osv. Den skulle dog tunes lidt, da den ellers kun kan køre 90 km i timen, hvilket jo er lige lovlig lidt på motorvejen - nærmest farligt!

de biler der er jeg ogsaa bare helt vild med

Anmeld

27. oktober 2009

Smølf

Den her perugeot 3008...

Anmeld

27. oktober 2009

Sulajma

En sort golf 4 GTI 2.0 ville da ikke gøre noget hvis sådan en holdt ude i indkørslen

Anmeld

27. oktober 2009

malou

Jeg drømmer om den her... og har altid gjort det..... åhhh suk... jeg er vild med de gamle muslecars En shelby GT500

67ShelbyGT500Mustang.jpg \'67 Shelby GT 500 Mustang image by BloodHound319

Anmeld

27. oktober 2009

Joan ( Smallie )

malou skriver:

Jeg drømmer om den her... og har altid gjort det..... åhhh suk... jeg er vild med de gamle muslecars En shelby GT500

67ShelbyGT500Mustang.jpg \'67 Shelby GT 500 Mustang image by BloodHound319

Også mig den er bare så LÆKKER.

Anmeld

27. oktober 2009

Leneur

En knaldrød ferrari og nej intet billede, da jeg er en klump til alt hvad der har med computere at gøre.... ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.