Spørgsmål vedr insemination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. august 2021

Anonym trådstarter

Jeg skal insemineres for første gang i morgen (IUI). 

I fertilitetsmaterialet jeg har modtaget står at jeg har mulighed for at ligge ca 15 min efter inseminationen og at jeg fint kan tage på arbejde bagefter. Jeg er dog alligevel i tvivl om det ikke er bedst at tage en sygedag hjemme på sofaen.

Må jeg høre jeres erfaringer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2021

Frizzy

Det har absolut ingen effekt at ligge vandret. Og en dag på sofaen er ikke bedre end kontorarbejde. Du skal bare ikke løfte tungt. 
Du er heller ikke syg. Det giver ingen fordel og stiller dig dårligere ifht arbejde. 

Anmeld Citér

17. august 2021

Anonym trådstarter

Frizzy skriver:

Det har absolut ingen effekt at ligge vandret. Og en dag på sofaen er ikke bedre end kontorarbejde. Du skal bare ikke løfte tungt. 
Du er heller ikke syg. Det giver ingen fordel og stiller dig dårligere ifht arbejde. 

Nu mener jeg heller ikke at jeg vil tage en dag hjemme for at det skulle give bedre chancer, men søger erfaringer fra andre kvinder, der har været det igennem og synes der er behov for at tage en stille og rolig dag! 

Har du erfaring med insemination? 

Anmeld Citér

17. august 2021

Anonym

Anonym skriver:

Nu mener jeg heller ikke at jeg vil tage en dag hjemme for at det skulle give bedre chancer, men søger erfaringer fra andre kvinder, der har været det igennem og synes der er behov for at tage en stille og rolig dag! 

Har du erfaring med insemination? 

Jeg havde ikke behov for at slappe af efter at være blevet insemineret. Det er et meget “lille indgreb” og går stærkt

Anmeld Citér

17. august 2021

Frizzy

Frizzy skriver:

Ja det har jeg - og i fertilitetsverdenen er det nok det mindste indgreb der findes

Tror du vil have mere brug for en hjemmedag efter en god omgang i soveværelset. 

Held og lykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.