Nintendo switch

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.688 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. august 2021

Anonym trådstarter

Jeg tænker at ungerne skal have en Nintendo switch i julegave (den til fjernsynet), men der er sket en del siden min PlayStation da jeg var barn ��

Er det rigtig forstået at den til fjernsynet også kan fungere som en Gameboy (igen fra dengang mor var barn ��) - og er det så en Gameboy eller hvordan, synes det ligner det er controlleren der også kan fungere sådan? - vi har to drenge så vi vil jo gerne have to controller og så nogle multiplayer spil til tv'et, kan man godt få det?

Og så spil. Mine drenge er til den tid knap 5 og 6 år. Den lille er stadig glad for Paw patrol og kan se der findes sådan et spil, er der godt? Og hvad med Mario spil holder de stadig ?

Andre gode spil? - både til børnene, men også genre fitness spil til voksne (har fundet et)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2021

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

Jeg tænker at ungerne skal have en Nintendo switch i julegave (den til fjernsynet), men der er sket en del siden min PlayStation da jeg var barn ��

Er det rigtig forstået at den til fjernsynet også kan fungere som en Gameboy (igen fra dengang mor var barn ��) - og er det så en Gameboy eller hvordan, synes det ligner det er controlleren der også kan fungere sådan? - vi har to drenge så vi vil jo gerne have to controller og så nogle multiplayer spil til tv'et, kan man godt få det?

Og så spil. Mine drenge er til den tid knap 5 og 6 år. Den lille er stadig glad for Paw patrol og kan se der findes sådan et spil, er der godt? Og hvad med Mario spil holder de stadig ?

Andre gode spil? - både til børnene, men også genre fitness spil til voksne (har fundet et)

Den kommer med en dock hvor den sættes i hvis man vil have den forbundet til fjernsynet. Hvis man tager den op kan den bruges håndholdt.

Der er 2 controllere med som udgangspunkt. De sidder på hver sin side af skærmen og bruges fastgjort til skærmen hvis man spiller håndholdt. Når Switchen sidder i dock kan de 2 controllere frigøres og bruges til 2 spillere.

Der er massevis af multiplayer spil. Det er nærmest det den gør bedst i forhold til andre konsoller. Hvis I køber et par ekstra controllere kan I spille alle 4. De to controllere som følger med er heller ikke super gode i forhold til normale controllere, da de er lidt mindre og ikke passer i hånden på samme måde.

Særligt Mario Kart og andre mario spil er gode, men der findes rigtig meget. Det er vist bare at google løs.

Anmeld Citér

12. august 2021

Anonym

Den er genial. Skærmen i midten og controller på hver side, ja det er lidt som en gameboy. Man kan klikke dem af og så har de en controller hver og kan enten se på den lille skærm eller den kan sættes i en holder, så billedet kommer på fjernsynet. Skal kun én spille er der en dims til at samle de to contollere til én. Mine piger elsker deres. Og det er lige præcis paw patol og mariocart der hitter

Anmeld Citér

12. august 2021

Optimom

Profilbillede for Optimom

Switchens små kontroller er geniale til små børns hænder. Og der er mange gode børnevenlige spil. Vi købte vores lige før første Coronanedlukning og den var en stor glæde for min søn på 5 år. Nu er han 6 år og meget bedre end mig til platformspil

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.