Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Jeg tog en test fredag 4+3, og i dag 5+2 ser den sådan ud. Jeg er lidt bange for at hcg ikke er steget nok..
Den ‘tydelige’ er fra i dag.
Hvad tænker i?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke de er fine, en streg er en streg
Anonym skriver: Hej Jeg tog en test fredag 4+3, og i dag 5+2 ser den sådan ud. Jeg er lidt bange for at hcg ikke er steget nok.. Den ‘tydelige’ er fra i dag. Hvad tænker i?
Jeg synes den ser fin ud - mine blev aldrig mere tydelige og da jeg fik målt hcg et par dage efter var den på 1700
Tillykke du behøver ikke teste mere. Begge tests er tydelige og du skal ikke bekymre om hvor tydelig du synes den burde være.
De er super fine, en streg er en streg.
Tillykke
Hvornår har din æl ligget? For de kunne ligne noget der er en uge kortere henne end du tror, uden at man dog kan sammenligne, eller bedømme på tydelighed.
I min første graviditet blev testene meget tydelige allerede inden 4+0. Denne gang var jeg 5+4 før testen var ligeså tydelig som 4+0 første gang. Jeg har begge gange været i behandling og ved derfor præcist hvor langt jeg har været når jeg har testet
Altea skriver: Hvornår har din æl ligget? For de kunne ligne noget der er en uge kortere henne end du tror, uden at man dog kan sammenligne, eller bedømme på tydelighed.
Min sidste menstruation startede d. 9/7 og min cyklus er omkring 25 dage ☺️
Ser da så fint ud. Pøj pøj!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128