Akut for hjælp - er denne positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.007 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. august 2021

Anonym2300

Hey! 
Jeg er på vej i sommerhus med 3 dages totalt druk med nogle venner, men jeg har lige taget disse tests (valmeld og tidlig babyplan). Jeg skulle være 3+2, hvis den er der ���� Så der er jo stadig ganske tidligt! 

Så jeg er bange for jeg ser noget og blæser en sag op, som ingen andre ser. Men hvis den er der, så er flere dage med alkohol ikke så holdbart ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2021

Morpåudebane

Jeg ser hvertfald to streger, så kunne bestemt godt ligne at de er positive 

Anmeld Citér

8. august 2021

Klartilnummer2

Er billederne taget inden for 5 minutter efter testene blev taget?

I så fald så vil jeg sige, at jeg kun har fået sådan en nummer 2 streg på babyplan testen, når jeg har været gravid (min søn er nu 1,5 år og jeg er 23 uger henne med nummer 2).

Men jeg ved andre har oplevet skyggestreger på dem. 

Anmeld Citér

8. august 2021

Anonym2300

Jep de er taget indenfor tid. 

Hvordan havde I forholdt jer med alkohol på turen? Folk vil ane råd hvis jeg ikke drikker, og har bare ikke lyst til at piske en stemning op hvis den er negativ. 

Anmeld Citér

8. august 2021

Savanna

Profilbillede for Savanna

Jeg ville ikke drikke, for du KAN være gravid. Men evt fuske igennem aftenen?

Anmeld Citér

8. august 2021

Anonym2300

Savanna skriver:

Jeg ville ikke drikke, for du KAN være gravid. Men evt fuske igennem aftenen?

Det er umuligt at fuske igennem aftenen, men tror jeg må fake sygdom i dag, og så se i morgen tidlig hvordan den ser ud

Anmeld Citér

8. august 2021

Klartilnummer2

Nu ved jeg ikke, hvor mange venner, hvor nært jeres forhold er eller kender jeres gruppedynamik.

Men jeg havde nok bare fortalt, at jeg ikke ønskede at drikke. Hvis det var meget nære venner havde jeg været ærlig og fortalt, vi forsøger at blive gravide. Hvis det var knap så nære venner, så havde jeg nok ikke givet en umiddelbar forklaring, men hvis de blev ved med at grave i det, så ville jeg nok sige fx jeg ikke havde det så godt for tiden. 

Men kun du og din partner kan blive enige om en "historie". I kender dem jo. 

Anmeld Citér

8. august 2021

Anonym2300

Klartilnummer2 skriver:

Nu ved jeg ikke, hvor mange venner, hvor nært jeres forhold er eller kender jeres gruppedynamik.

Men jeg havde nok bare fortalt, at jeg ikke ønskede at drikke. Hvis det var meget nære venner havde jeg været ærlig og fortalt, vi forsøger at blive gravide. Hvis det var knap så nære venner, så havde jeg nok ikke givet en umiddelbar forklaring, men hvis de blev ved med at grave i det, så ville jeg nok sige fx jeg ikke havde det så godt for tiden. 

Men kun du og din partner kan blive enige om en "historie". I kender dem jo. 

Tak for dit svar :-) Det er meget nære venner, der godt ved at vi er i gang. Når min kæreste vågner om lidt, så må vi sammen ligge en plan for synes også han skal være med inde over i forhold til hvad han har lyst til at at fortælle/ ikke gøre.

Anmeld Citér

8. august 2021

Charl90

Uanset om de er positive eller negative nu, så kan de jo nå at blive positive ved 4+0. Ikke drikke når man prøver at blive gravid - opfør dig som om du allerede er det mens du prøver

Jeg synes godt jeg kan ane noget.

God tur

Anmeld Citér

8. august 2021

Anonym2300

Charl90 skriver:

Uanset om de er positive eller negative nu, så kan de jo nå at blive positive ved 4+0. Ikke drikke når man prøver at blive gravid - opfør dig som om du allerede er det mens du prøver

Jeg synes godt jeg kan ane noget.

God tur

Tak �� Ja du har ret - jeg vil opføre mig som om jeg er. Tror bare jeg var mest bange for den unødige opmærksom nu her, hvis jeg så fx begynder at bløde om et par dage.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.