Har du prøvet at rive familien op med rode, sælge huset og flyttet andetsteds hen?
Kan du svare JA til dette, vil jeg gerne hører erfaringer om hvordan i så valgte/fandt det nye hjem for jer?
Blev det en ny by, var det samme by, fra landet til byen eller omvendt, nyt eller gammelt hus, hvad med skole til børnene osv.
Vi bor i gammelt hus ude i lille landsby og vi vil gerne ind til byen som der ligger forholdsvis tæt på, men hvor børnene så kan bevæge sig lidt rundt selv, uden vi kører dem altid, jeg vil gerne nyt hus i etplan, men så kommer man ofte til at bo meget langt ude i byen, hvis i forstår....det er der de nye huse ligger. Jeg synes det er MEGET svært at finde frem til skole til børnene. Ligeledes overvejer vi en helt anden by, væk fra alt og alle vi kender....men jeg holder lidt igen, da man så skal ud og starte alt op på ny, venner, veninder, skole, fritidsinteresser osv.
Fårk jeg synes ikke det er nemt.....og jeg er så forvirret som man kan være, for der er også virkelig langt imellem huse jeg har lyst til at bo i.
Anmeld
Citér