Graviditet efter bio, er det nemmere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
6 svar
1 synes godt om
4. august 2021

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger.

Er det nemmere at blive gravid cyklusen efter en bio, er der nogle som aner det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2021

Aimah

Profilbillede for Aimah

Har hørt det skulle være det og jeg blev selv gravid cyklussen efter en bio og baby hænger ved her 13+4  

Anmeld Citér

4. august 2021

Kir

Jeg har hørt at det hverken skulle være lettere eller sværere... Men når det er sagt, så blev jeg selv gravid ved første ægløsning efter min bio

Anmeld Citér

4. august 2021

Charl90

Med min søn blev jeg gravid efter en SA. 

I denne omgang havde jeg i træk: en bio, så en forvirrende lang cyklus med kvalme (måske kroppen troede jeg var gravid), en sen SA (uge 11) og nu gravid i første cyklus efter SA.

Så ja jeg har hørt og erfaret at chancerne er bedre efter bio/SA/MA. Kroppen ved hvad der skal ske

Inden da skal det siges at jeg havde prøvet i 8 måneder uden det skete noget som helst...

Anmeld Citér

4. august 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Jeg fik slet ikke ikke rigtig mens efter min bio. En lille blødning på 2 dage, og så gik jeg i 72 dage uden mens, hvorefter jeg fik en provera kur. Her i cyklussen efter provera har jeg lige testet meget svagt positivt i morges. (3+2) så nej.. man kan godt sige at der gik ret længe efter min bio. Nu håber jeg bare at jeg ikke har fanget endnu en

Anmeld Citér

4. august 2021

Anonym trådstarter

Sessi skriver:

Jeg fik slet ikke ikke rigtig mens efter min bio. En lille blødning på 2 dage, og så gik jeg i 72 dage uden mens, hvorefter jeg fik en provera kur. Her i cyklussen efter provera har jeg lige testet meget svagt positivt i morges. (3+2) så nej.. man kan godt sige at der gik ret længe efter min bio. Nu håber jeg bare at jeg ikke har fanget endnu en

Jeg krydser fingre for dig

Anmeld Citér

5. august 2021

tutti

Jeg blev også gravid lige efter min bio - ægløsning kom 19 dage senere, så jeg nåede ikke at få en menstruation før jeg stod med en positiv i hånden igen  nu er jeg 9+5

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.