Øhh de der børne ting..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. oktober 2009

N&J

Altså der er rigtig mange der har sådan en fin lille "oversigt"/"banner" agtig noget over deres børn eller kommende baby inde på deres profil, men hvordan får man sådan en????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

N&J

27. oktober 2009

Winnie

Tænkewr du på sådan en her ?   http://lilypie.com/

Anmeld

27. oktober 2009

N&J

Winnie skriver:

Tænkewr du på sådan en her ?   http://lilypie.com/

ja det var lige sådan en jeg tænkte på.. eller dem jeg tænkte på.. tak for hjælpen..

Anmeld

27. oktober 2009

Winnie

NikitasMoar skriver:

ja det var lige sådan en jeg tænkte på.. eller dem jeg tænkte på.. tak for hjælpen..

Var så lidt

Anmeld

27. oktober 2009

N&J

Winnie skriver:

Var så lidt

det er ikke sådan at du ved hvordan jeg får det til at virke, for nu har jeg så lavet ind og kopirerede så koden og satte den ind over min profiltekst og når jeg så gemmer og se profil så står koden der bare??

Anmeld

27. oktober 2009

Winnie

NikitasMoar skriver:

det er ikke sådan at du ved hvordan jeg får det til at virke, for nu har jeg så lavet ind og kopirerede så koden og satte den ind over min profiltekst og når jeg så gemmer og se profil så står koden der bare??

Desværre ved jeg det ikke, har nemlig ikke prøvet her inde, men det kunne da være at jeg skulle gøre det

Anmeld

27. oktober 2009

FrkT

Jeg tror godt jeg kan hjælpe dig.

Der er mange forskellige koder at vælge imellem.

Du skal kigge der hvor der i venstre side står: "For Websites", og så skal du vælge den kode der hedder "Image URL" og så kopiere koden deri. Håber du får det til at virke. Jeg bøvlede også med det i sin tid.

Anmeld

27. oktober 2009

Winnie

FrkT skriver:

Jeg tror godt jeg kan hjælpe dig.

Der er mange forskellige koder at vælge imellem.

Du skal kigge der hvor der i venstre side står: "For Websites", og så skal du vælge den kode der hedder "Image URL" og så kopiere koden deri. Håber du får det til at virke. Jeg bøvlede også med det i sin tid.

Jeg har prøvet det du skriver 2-3 gange, (og nogle af de andre koder), men ingen kunne jeg få til at virke...

Anmeld

27. oktober 2009

FrkT

Winnie skriver:

Jeg har prøvet det du skriver 2-3 gange, (og nogle af de andre koder), men ingen kunne jeg få til at virke...

Nu ved jeg ikke hvor du indsætter det. Men når du er inde i redigering af din profil, så skal du trykke på "Indsæt/rediger billede" som ligger i midterste felt lidt til højre - der er sådan et lille billede af et træ der hvor du skal trykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.