Bag for børnetelefonen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
3 svar
3 synes godt om
4. august 2021

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

er der nogen af jer der har tilmeldt Jer det?

Hvordan sælger I jeres kager/bagværk/brød?

Jeg har lige smidt på FB og spurgt mine venner og familie om der ville være nogen der ville købe hvis jeg tilmeldte mig men er ikke sikker på at der er nogen der vil skrive ja offentligt eller om der overhovedet er nogen der har penge til at kunne støtte projektet..

der er også nogen jeg kunne forestille mig der bare ville sende mig penge jeg kunne sende videre men det får jeg jo ikke lov til at bage af

Så hvis der er nogen af jer har gjort jer i det hvordan gjorde I det så?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2021

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Wampires skriver:

er der nogen af jer der har tilmeldt Jer det?

Hvordan sælger I jeres kager/bagværk/brød?

Jeg har lige smidt på FB og spurgt mine venner og familie om der ville være nogen der ville købe hvis jeg tilmeldte mig men er ikke sikker på at der er nogen der vil skrive ja offentligt eller om der overhovedet er nogen der har penge til at kunne støtte projektet..

der er også nogen jeg kunne forestille mig der bare ville sende mig penge jeg kunne sende videre men det får jeg jo ikke lov til at bage af

Så hvis der er nogen af jer har gjort jer i det hvordan gjorde I det så?

Mine børn har altid gjort det på deres SFO. Det er et rigtig godt projekt.

Synes det er fedt, at du gør det - håber der er en masse som vil støtte op omkring det. Hvis du bor i Storkøbenhavn vil jeg gerne komme og købe

Anmeld Citér

4. august 2021

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
MoarHvidovre skriver:

Mine børn har altid gjort det på deres SFO. Det er et rigtig godt projekt.

Synes det er fedt, at du gør det - håber der er en masse som vil støtte op omkring det. Hvis du bor i Storkøbenhavn vil jeg gerne komme og købe

tak for det :D

jeg bor i Roskilde så lidt en køretur fra KBH ;)

børnenes vuggestue og børnehave plejer også at gøre det.. men jeg har bare begrænset økonomi til at kunne købe og støtte...

jeg så at hvis man tilmeldte sig inden 29 august så fik man tilsendt en pakke fra Valsemøllen med alt muligt til at bage med :) det ville jo være fedt :)

Anmeld Citér

4. august 2021

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Wampires skriver:

tak for det :D

jeg bor i Roskilde så lidt en køretur fra KBH ;)

børnenes vuggestue og børnehave plejer også at gøre det.. men jeg har bare begrænset økonomi til at kunne købe og støtte...

jeg så at hvis man tilmeldte sig inden 29 august så fik man tilsendt en pakke fra Valsemøllen med alt muligt til at bage med :) det ville jo være fedt :)

Fedt, at man har mulighed for, at få tilsendt noget og støtte med det som man så for ind

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.