Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har igår og idag taget graviditetstest, kan man konkludere noget på udviklingen nu, eller er jeg nødt til at vente. Har vedhæftet billede af de 3 test det er blevet til.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Spar dig selv bekymringer og penge og test hver 2-3 dag (og gerne først når mens enten nærmer sig eller er udeblevet).
Den ene ser svagt positivt ud, men hvis du tester tidligt kan det være en bio.
Savanna skriver: Spar dig selv bekymringer og penge og test hver 2-3 dag (og gerne først når mens enten nærmer sig eller er udeblevet). Den ene ser svagt positivt ud, men hvis du tester tidligt kan det være en bio.
Enig
Jeg er ovre hvor mens skulle komme, men har stadig ømme bryster, så tænkte jeg ville teste
Jeg ville stadig teste med et par dages mellemrum, da de kan være kortere henne end forventet. Jeg fik et råd herinde om at stoppe med at teste efter et par positive test for at undgå falsk tryghed - det var et godt (og økonomisk besparende ) råd.
Tillykke med det :-)
Kan godt se en ekstra streg, men som de andre siger, prøv at vent 2-3 dage mellem testene (selvom det er svært)
Anonym skriver: Jeg har igår og idag taget graviditetstest, kan man konkludere noget på udviklingen nu, eller er jeg nødt til at vente. Har vedhæftet billede af de 3 test det er blevet til.
Kan godt se svag streg. Men som andre siger vent 2-3 dage. Hcg stiger ikke for dag til dag, derfor kan du heller ikke se udvikling fra dag til dag. Derfor skal der også gå 2-3 dage mellem blodprøver
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128