Appel Watch

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. august 2021

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Hej!

Til jer der har et Appel Watch, hvad bruger I det så til? Hvorfor købte I det i sin tid??

Jeg overvejer stadig inden jeg endelig har besluttet om jeg vil købe det eller ej.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2021

Anonym

Jeg fik det af min kæreste, som mente det var noget for mig. Jeg er ikke helt sikker på jeg selv havde valgt det hvis det var - jeg havde slet ikke skænket ure i den stil en tanke.

Jeg bruger det til ur, skridttælling, tage tid på mad mm., til løb/gang, og enkelte gange til at modtage/lave opkald (det har e-sim). Jeg vil gerne have det sat op til at jeg kan bruge det til at høre musik via mit headset, så jeg ikke skal have mobilen med på løb, men det driller.

Også burde jeg blive bedre til at bruge det hver dag (og få det ladet op hver aften)

Hvad ville du gerne bruge det til?

Anmeld Citér

3. august 2021

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Jeg fik det af min kæreste, som mente det var noget for mig. Jeg er ikke helt sikker på jeg selv havde valgt det hvis det var - jeg havde slet ikke skænket ure i den stil en tanke.

Jeg bruger det til ur, skridttælling, tage tid på mad mm., til løb/gang, og enkelte gange til at modtage/lave opkald (det har e-sim). Jeg vil gerne have det sat op til at jeg kan bruge det til at høre musik via mit headset, så jeg ikke skal have mobilen med på løb, men det driller.

Også burde jeg blive bedre til at bruge det hver dag (og få det ladet op hver aften)

Hvad ville du gerne bruge det til?

Jamen jeg vil gerne tabe mig og har en ide om, at jeg gerne vil begynde at løbe, så primært til skridtælling, men også så jeg kan se distance osv. Sms, opkald og til at betale med. Så ved jeg ikke lige mere hvad man kan bruge det til. Og så syntes jeg bare at det ser så pænt ud med rose gold og lyserød rem. Min kæreste har det…

Anmeld Citér

4. august 2021

Frizzy

Primært tidstagning, musik,  og i forhold til motion. Man får hver dag opbygget en rød, grøn og blå cirkel - bevægelse, stå og motionscirkel der indikerer hvor meget man har rørt sig. Det er faktisk ret motiverende. Jeg har tabt 6 kg og min mand 16 kg siden marts sidste år. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.