Hindeløsning- virkede det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor længe efter hindeløsning gik du i fødsel? (mulighed for flere svar ved mere end en´ fødsel)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.868 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. august 2021

Anonym trådstarter

Jer, som har fået/lavet hindeløsning på jer, virkede det? Jeg tror, man siger, at hvis der er gået mere end 2 døgn efter hindeløsning, og man ikke har født, så har man ikke født ved hjælp af hindeløsning, men er derimod selv gået i fødsel.

Virkede jeres hindeløsning? Hvor længe efter hindeløsning gik du i fødsel?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2021

Anonym

Jer, som har fået/lavet hindeløsning på jer, virkede det? Jeg tror, man siger, at hvis der er gået mere end 2 døgn efter hindeløsning, og man ikke har født, så har man ikke født ved hjælp af hindeløsning, men er derimod selv gået i fødsel.

Virkede jeres hindeløsning? Hvor længe efter hindeløsning gik du i fødsel?

1. Gang gik der 3 timer 2. Gang ca 18 timer 

begge gange var jeg 2-3 cm åben og moden til en aktiv fødsel 

Anmeld Citér

3. august 2021

Anonym

Jeg vil jo sige det er på samme dag.. men det satte i hvert fald nogle rigtig gode veer igang (var ca. et par cm åben inden) og jeg fødte ca. 24 timer efter 

Anmeld Citér

3. august 2021

Anonym

Fik hindeløsning 41+0 og fødte 41+3 så tror ikke at det gjorde den store forskel for mig, men ud kom hun da

Anmeld Citér

3. august 2021

123321

Profilbillede for 123321

Virkede ikke... 

Anmeld Citér

3. august 2021

nemisis

Profilbillede for nemisis

Fik 3 hindeløsninger 41+2, 41+4 og 41+6. Fødte 42+2 så her virkede det ikke ifht at sætte fødslen igang - men det havde da gjort at jeg var åben nok til at de kunne tage vandet, som så endelig satte fødslen igang. 

Anmeld Citér

3. august 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg fik hindeløsning 3 gange hvor der intet skete. Ved 4. Gang gik der et par timer, så gik vandet. Veerne kom nogle timer efter stille og roligt. 

Anmeld Citér

3. august 2021

Moep

Har prøvet det en gang, var 3 cm åben og ingen limoderhals. Det var vist en tirsdag eller onsdag. Fødte om mandagen, altså 5 dage efter. Så virkede ikke på mig. 

Anmeld Citér

4. august 2021

Winni1986

Jeg fik to hindeløsninger, som desværre ikke satte fødslen igang.

1. hindeløsning var om fredagen, den næste var om lørdagen og min søn er født om mandagen. (Det var en hård weekend i 42. uge)

Anmeld Citér

5. august 2021

MaybeBaby!

Profilbillede for MaybeBaby!

Hos mig var det meget effektivt. Mit vand var gået til midnat, men jeg fik ikke veer. Da jeg fik hindeløsning ved 6-tiden om morgenen, gik der 20 minutter, så havde jeg så kraftige og hyppige veer, at jeg var klar til fødegangen. Jeg fødte ca. kl. 15.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.