Blødning midt i cyklus søger erfaring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. august 2021

Timf

Profilbillede for Timf

Kære alle!

Min mand og jeg prøver at producere endnu en

Derfor er jeg begyndt at tage ægløsnings test.

Jeg har ikke fundet min ægløsning endnu, jeg har taget en hver dag kl 16:30 idag på vej hjem fra ferie fik jeg mindre mens smerter og bløder ganske lidt, som kun i udflåd og når jeg tørre mig.

Min mens skulle først komme den 17 august. Min cyklus er vist på 31 dage da jeg altid får den præcis samme dato hver måned.

Søger erfaringer fra andre hvad dette kan skyldes.

Jeg blev tjekket hos gynækolog for nogle måneder siden og der så alting fint ud

Tak fordi i læste og måske for jeres kommentarer  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2021

Denheldigekartoffel

Hej, 

samme her, jeg har fået mens en uge før tid, så det er lidt træls. Nettet skriver om en mulig implantationsblødning, men det tror jeg desværre ikke er tilfældet her hos mig.. Men det kunne det måske være for dig, mit har været 3 dages brunt udflåd, ganske lidt og mest når jeg tørrede mig, i dag er det lidt mere frisk blod.. så jeg er lidt et spørgsmålstegn som du.. 

Anmeld Citér

5. august 2021

Timf

Profilbillede for Timf
Denheldigekartoffel skriver:

Hej, 

samme her, jeg har fået mens en uge før tid, så det er lidt træls. Nettet skriver om en mulig implantationsblødning, men det tror jeg desværre ikke er tilfældet her hos mig.. Men det kunne det måske være for dig, mit har været 3 dages brunt udflåd, ganske lidt og mest når jeg tørrede mig, i dag er det lidt mere frisk blod.. så jeg er lidt et spørgsmålstegn som du.. 

Sådan en kvinde kom er noget af et mysterium ��

Jeg havde en lille bitte smule når jeg tørte mig tirsdag mellem 16-18 med mure i maven onsdag var det samme sjovt nok omkring eftermiddagen igen et par timer hvor man kunne se ultra lidt når jeg tørte mig.

Nu er det stoppet men jeg har stadig murre i maven det er så underligt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.