10 dage over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.295 visninger
12 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. august 2021

Anonym trådstarter

Jeg er en smule forvirret. Er gået 10 dage over tid, men tester negativt? I mine unge dage var min menstruation meget uregelmæssig, men efter jeg fik barn har den været rimlig præcis. To gange på et år har den været hhv 5 og 7 dage forsinket pga nogle meget stressende omstændigheder, men ellers kan jeg sige præcis hvornår den skal komme (+/- 1 dag) 

Mine bryster er ømme (det er de både som gravid og op til menstruation) så det lægger jeg ikke så meget i, og ellers føler jeg mig helt normal. Det var faktisk først igår jeg opdagede at jeg var over tid, da jeg havde set forkert på kalenderen, så tænker ikke den kan være forsinket fordi jeg overtænker noget 

Jeg har fundet en gammel tråd hvor mange skriver de har oplevet det samme, men ikke så mange har vendt tilbage med "resultatet". Er det normalt pludselig at gå så meget over? Er der nogen der kan dele tidligere erfaringer med om mens pludselig kommer f.eks. 14 dage for sent eller måske bare sprang en hel cyklus over uden at være gravid? Eller er det her måske en af de lange cyklusser, og jeg måske kun er 4+ (første gang gravid kunne jeg først få positiv test i 5+4)

Jeg ved godt ingen kan sige noget præcis, men vil sætte pris på at høre andre der har oplevet noget lignende

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er en smule forvirret. Er gået 10 dage over tid, men tester negativt? I mine unge dage var min menstruation meget uregelmæssig, men efter jeg fik barn har den været rimlig præcis. To gange på et år har den været hhv 5 og 7 dage forsinket pga nogle meget stressende omstændigheder, men ellers kan jeg sige præcis hvornår den skal komme (+/- 1 dag) 

Mine bryster er ømme (det er de både som gravid og op til menstruation) så det lægger jeg ikke så meget i, og ellers føler jeg mig helt normal. Det var faktisk først igår jeg opdagede at jeg var over tid, da jeg havde set forkert på kalenderen, så tænker ikke den kan være forsinket fordi jeg overtænker noget 

Jeg har fundet en gammel tråd hvor mange skriver de har oplevet det samme, men ikke så mange har vendt tilbage med "resultatet". Er det normalt pludselig at gå så meget over? Er der nogen der kan dele tidligere erfaringer med om mens pludselig kommer f.eks. 14 dage for sent eller måske bare sprang en hel cyklus over uden at være gravid? Eller er det her måske en af de lange cyklusser, og jeg måske kun er 4+ (første gang gravid kunne jeg først få positiv test i 5+4)

Jeg ved godt ingen kan sige noget præcis, men vil sætte pris på at høre andre der har oplevet noget lignende

Ægløsning kan godt rykke sig. Måske det er tilfældet hos dig denne gang?  

Anmeld Citér

2. august 2021

Anonym

Jeg gik over med omkring 8 dage da jeg fik en meget svag positiv test. Sidste Menstration passer på ingen måder på hvor langt vi var henne.  Så Ægløsning har lagt helt mærkeligt ��‍♀️ men alt er nu i den skønneste orden med en voksende lille spire i maven. 

Anmeld Citér

2. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ægløsning kan godt rykke sig. Måske det er tilfældet hos dig denne gang?  

Det kan bestemt godt være. Jeg fik først ægløsningsslim på dag 24, og det tyder jo på en lang cyklus på ca 38 dage. Men da vil jeg stadig være over tid nu. Jeg må nok bare væbne mig med tålmodighed

Anmeld Citér

2. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg gik over med omkring 8 dage da jeg fik en meget svag positiv test. Sidste Menstration passer på ingen måder på hvor langt vi var henne.  Så Ægløsning har lagt helt mærkeligt ��‍♀️ men alt er nu i den skønneste orden med en voksende lille spire i maven. 

Tillykke! Havde du på fornemmelsen at du var gravid? 

Anmeld Citér

2. august 2021

Anonym

Anonym skriver:

Tillykke! Havde du på fornemmelsen at du var gravid? 

Kun fordi vi prøvede. Ellers ikke rigtigt.�� dog havde hele tiden fornemmelsen af at nu kom menstration, så troede bare den var forsinket 

Anmeld Citér

3. august 2021

Anonym

Jeg gik 20 dage over tid og fik så brunligt udflåd i 10 dage og fik posetiv test 2 dage efter, helt udenfor æl - meget mærkeligt :-) Jeg var også utålmodig 

er i uge 10 nu :-) 

krydser fingre for dig

Anmeld Citér

3. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg gik 20 dage over tid og fik så brunligt udflåd i 10 dage og fik posetiv test 2 dage efter, helt udenfor æl - meget mærkeligt :-) Jeg var også utålmodig 

er i uge 10 nu :-) 

krydser fingre for dig

Tillykke!

Så hvad, kunne du først teste positiv 32 dage over tid ?

Anmeld Citér

3. august 2021

Timf

Profilbillede for Timf

Jeg har engang gået 1,5 måned over tid.

Jeg er efterfølgende blevet tjekket ved lægen og gynækolog og jeg fejler intet. 

Min læge siger at jo ældre man bliver så blive det mere normalt at ens cyklus ændre sig

Anmeld Citér

3. august 2021

Anonym trådstarter

Timf skriver:

Jeg har engang gået 1,5 måned over tid.

Jeg er efterfølgende blevet tjekket ved lægen og gynækolog og jeg fejler intet. 

Min læge siger at jo ældre man bliver så blive det mere normalt at ens cyklus ændre sig

Vildt nok! Føler dog ikke jeg er så meget "ældre" endnu, har stadig nogle år til de 30

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.