Erfaring med teste fra NORMAL?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
12 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. august 2021

Anonym trådstarter

Hvad er jeres erfaringer med graviditetstestene fra NORMAL. Er de slemme til skyggestreger? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2021

Anonym trådstarter

Ved ikke om man kan se det på billedet, men i virkeligheden er der en nr. 2 streg, som sagtens kan anes i strakt arm. Jeg er kun 3+2, hvis der er noget. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. august 2021

Charl90

Jeg synes de virkede fint. Både ÆL tests og G test. Men jeg tester også først ved udebleven menstration

Anmeld Citér

1. august 2021

Charl90

Kvaliteten på billedet er for dårlig. Test ved udebleven mens

Anmeld Citér

1. august 2021

Babybaby2022

Har gode erfaringer med dem. Har næsten kun brugt dem og kun fået streger når jeg var gravid. Aldrig skyggestreger

Anmeld Citér

1. august 2021

Anonym trådstarter

Babybaby2022 skriver:

Har gode erfaringer med dem. Har næsten kun brugt dem og kun fået streger når jeg var gravid. Aldrig skyggestreger

Jeg har også tidligere haft gode erfaringer med dem, men har bare så tit fanget skyggestreger på stort set alle mærker, så er jo bange for at blive skuffet hvis det er det samme med testene fra Normal. Fik også en svag streg igår, men den i dag er en anelse mere tydelig, så håber virkelig den er der

Anmeld Citér

1. august 2021

Mabo95

Synes den nr 2 streg jeg kan se, ser hvid ud, og så er den desværre negativ.

Anmeld Citér

1. august 2021

Anonym trådstarter

Mabo95 skriver:

Synes den nr 2 streg jeg kan se, ser hvid ud, og så er den desværre negativ.

Jeg kan godt se hvad du mener med en hvid streg, men lige til højre for den er den mørke streg. Som sagt er billedet ikke så tydeligt som det er i virkeligheden. Jeg kan se den mørke streg i strakt arm 

Anmeld Citér

1. august 2021

Mabo95

Anonym skriver:

Jeg kan godt se hvad du mener med en hvid streg, men lige til højre for den er den mørke streg. Som sagt er billedet ikke så tydeligt som det er i virkeligheden. Jeg kan se den mørke streg i strakt arm 

Ja okay, jeg kan godt nok ikke se andet end teststreg og den hvide streg. Men kan du se en farvet nr 2 streg, så må den jo være positiv tænker jeg.

Anmeld Citér

1. august 2021

Charl90

Hvis du tester allerede 3+2, så bør du jo købe tidligtests. Dem fra Normal er først beregnet til 4+0

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.