Projekt baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2021

Anonym trådstarter

Tusinde tak for alle jeres svar. Spændende at læse og giver mig mere ro. Som i skriver så aner man jo ikke, hvor længe der går før den er der  

Min største udfordring lige nu er smøgerne som jeg har kvittet. Det er lidt hårdt faktisk

Men dejligt at høre jeres erfaringer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2021

Anonym

Jeg har ændret lidt hen af vejen. Jeg hverken ryger eller drikker i forvejen, så der var ikke noget at ændre. 

Lever ok sundt og varieret, men min (tidligere) last har virkelig været sodavand. Det har jeg skruet meget kraftigt ned på. 
Derudover tager både manden og jeg ekstra vitamintilskud og så øver jeg mig virkelig i at få spist morgenmad. 

Det er desværre slet ikke så nemt for mig at blive gravid her 3. gang, som de to andre gange - og af samme grund har vi lavet de ændringer undervejs. 

Anmeld Citér

8. august 2021

Anonym

Nu var det ikke planlagt, så jeg gjort intet i en men jeg ændrer lidt hen af vejen

Jeg synes ikke rigtig der er så mange der nævner motion, men det er en rigtig god ide, om det så bare en tur på en halv time om dagen + øvelser der kan styrke ryggen. Og hvis du ikke allerede laver knibe øvelser så anbefaler jeg at lave dem hver dag

Mange kvinder er i jern underskud pga menstruation, så man kan overveje at tage ekstra tilskud eller spise jerninholdig mad allerede inden graviditeten.

Personligt syne jeg det er en god idé at spise fisk mindst 2 gange om ugen eller supplere med fiske olie, og minimere koffein og sukker indtaget ��

Jeg håber du kan bruge mine råd til noget

Anmeld Citér

8. august 2021

Enmere20

Vi blev ret hurtigt gravide som endte i en bio. Herefter skete der ikke rigtig noget og vi prøvede med minus alkohol og masser af sund mad. Vi går ofte lange ture og ingen ryger. Vi elsker dog hygge med guf ol om aftenen. Efter mange måneder uden graviditet har jeg over sommeren bare hygget og drukket alkohol og spist masser af lækre bøffer. Og så var den der i denne omgang hvor vi på ingen måde rigtig har prøvet eller tænkt det blev nu. Så lidt over 1 år skulle der til og nok allermest afstresning fra projektet

Anmeld Citér

8. august 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Da vi startede med pb første gang, stoppede jeg med alkohol. Jeg drak meget lidt og sjældent i forvejen, så ikke noget problem. Jeg har aldrig røget. Vi droppede rengøringsmidler, vaskemidler og personlig pleje med skidt kemi, så vi gik efter svanemærket og astma-allergi-mærket. Det kom så også oveni at min mand fik konstateret parfumeallergi, så det gav sig selv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.