Ægløsningstest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. juli 2021

Daa1993

Heeeej piger!

Iiiih, jeg er simpelthen brug for jeres øjne og meninger!

Jeg fik en tidligt SA den 29 juni - også efter 16 dage ca. havde jeg en form af noget blødning - måske en lille menstruation, men jeg ved det ikke, også i dag har jeg bare haft den største tegn på ægløsning, da jeg plejer at kunne mærke den.

Så derfor tog jeg en ægløsningstest, nok en af de dårligste på market,  - men det var lige min eneste mulighed, for at se om den var god nok.

Jeg har vedhæftet billeder af testen.

Men er det ikke liiidt dumt at forsøg på en graviditet så tidligt efter en abort, hvor man bl.a. har dukket alkohol?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2021

Mabo95

Det er lidt svært at se med vandmærke midt i testen desværre.

Anmeld Citér

31. juli 2021

Anonym

Daa1993 skriver:

Heeeej piger!

Iiiih, jeg er simpelthen brug for jeres øjne og meninger!

Jeg fik en tidligt SA den 29 juni - også efter 16 dage ca. havde jeg en form af noget blødning - måske en lille menstruation, men jeg ved det ikke, også i dag har jeg bare haft den største tegn på ægløsning, da jeg plejer at kunne mærke den.

Så derfor tog jeg en ægløsningstest, nok en af de dårligste på market,  - men det var lige min eneste mulighed, for at se om den var god nok.

Jeg har vedhæftet billeder af testen.

Men er det ikke liiidt dumt at forsøg på en graviditet så tidligt efter en abort, hvor man bl.a. har dukket alkohol?

Hvis du/I føler jeg klar til at forsøge igen, er der intet i vejen for at gøre det. Tænker ikke alkoholen har nogen betydning når det bare er ægløsning der er på vej  

de 3 gange jeg har mistet, har vi forsøgt ligeså snart jeg stoppede med at bløde og fik ægløsning igen, hvilket lægerne har sagt go for

Anmeld Citér

31. juli 2021

Charl90

Synes den ser ud til at være der. Jeg har hørt at der er et vindue lige efter en SA. Jeg blev gravid med min søn lige efter en SA og igen nu efter en SA (4+3).

Begge gange har jeg også haft en lille mens, efter hcg var ude af kroppen og ca 15 dage senere ÆL hvor jeg blev gravid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.