Blødning i graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2021

Hlb18

HCG var steget fra de 58880 ish, til 73819. 
lægen var meget tilfreds, og mente bestemt ikke der var tegn på spontan abort! . Så indtil videre slår jeg koldt vand i blodet, og så afventer jeg stadig en tidlig scanning! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2021

Moonchild1990

Profilbillede for Moonchild1990
Hlb18 skriver:

Jeg synes virkelig også mit HCG er højt! I forhold til hvad jeg kan læse mig til andre ligger på i denne graviditetsuge!!

Så hvis mit HCG stiger som det skal, så er jeg virkelig spændt på scanningen på lørdag - for jeg tænkte nemlig også om det så kunne være tvillinger

I forhold til HcG nævnte jordemoderen til min nakkefoldsscanning, at det ofte er forhøjet for kvinder, der har blødt i graviditeten - så det kan være helt naturligt

Så vist jeg opfattede, kunne det være kroppens måde at stoppe begyndende menstruation på - simpelthen at producere mere HcG - men altså, jeg er slet ikke skarp i det, det var meget fagsprog I hvert fald er det normalt med højere HcG, fik jeg fortalt.

Og håber i øvrigt, du får gode svar i dag! 

Anmeld Citér

28. juli 2021

Mig2021

Har du fået svar på blodprøven? ����

Jeg fik målt i forgårs og i dag... Mit er steget fra 30872 til 41051 Håber det er godt nok ved mine aborter steg det ikke så meget men ved mine to børn steg hcg mere... Håber på at scanningen jeg har bestilt til tirsdag ender med gode nyheder

Anmeld Citér

30. juli 2021

Hlb18

Opdatering!

jeg var i dag til en tidlig scanning, som viste det fineste hjerteblink

Så jeg er meget lettet og rolig igen

Anmeld Citér

30. juli 2021

Baby.mamma

Hos mig har blod desværre altid medfødt abort. 2 stk SA i uge 6 og en MA i uge 12. Jeg håber udfaldet er mere positivt for dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.