Ømme bryster 3+0 mens eller gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. juli 2021

Anonym trådstarter

Ømme bryster 3+0 har det været tegn på mens eller graviditet hos jer ? Gerne jer hvor i plejer at få ømme bryster op til mens hvor det faktisk skyldtes en graviditet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2021

Blomste

Anonym skriver:

Ømme bryster 3+0 har det været tegn på mens eller graviditet hos jer ? Gerne jer hvor i plejer at få ømme bryster op til mens hvor det faktisk skyldtes en graviditet

Jeg får ALTID ømme bryster ugen før mens

Men jeg synes ikke de var anderledes denne gang når jeg var gravid. Det var først nogle uger senere Ca 5+ at de blev store og mere ømme

Anmeld Citér

27. juli 2021

Anonym trådstarter

Blomste skriver:

Jeg får ALTID ømme bryster ugen før mens

Men jeg synes ikke de var anderledes denne gang når jeg var gravid. Det var først nogle uger senere Ca 5+ at de blev store og mere ømme

Du havde også ømme bryster som du plejer op til mens , men så var du gravid istedet ?

Anmeld Citér

27. juli 2021

Blomste

Anonym skriver:

Du havde også ømme bryster som du plejer op til mens , men så var du gravid istedet ?

Ja men ikke mere ømme bryster end jeg plejer
Jeg plejer at have så ondt at jeg må holde om dem når jeg skal gå trapper, også selv om de ikke er ret store

Anmeld Citér

27. juli 2021

JJ0702

Jeg har også altid ømme bryster op til mens, men kunne ikke mærke forskel, så havde ikke nogen mistanke om at jeg var gravid.

Anmeld Citér

27. juli 2021

Babybaby2022

Jeg havde tit ømme bryster op til mens. Under mine graviditeter er mine bryster først blevet ømme som følge af graviditet senere - sådan omkring 7 uger. 

Anmeld Citér

27. juli 2021

Anonym trådstarter

Jeg plejer nemlig at have ømme bryster op til mens, men i min første graviditet opdagede jeg at jeg var gravid fordi jeg ikke fik ømme bryster. Nu her har jeg så fået ømme bryster som jeg plejer( dog ikke nær så ømme) så er spændt på om løbet er kørt

Anmeld Citér

27. juli 2021

Mortiltreogmåskefire

Jeg har været gravid 4 gange og alle gangene har mine bryster været meget ømme. Normalt kan de også blive lidt ømme op til mens, men her der taler vi om bryster der er så ømme, at jeg ikke kan klare strålerne fra bruseren

Anmeld Citér

27. juli 2021

BabyIgen2022

Jeg får ALTID ømme bryster op til mens. Har kun været gravid 3 gange. Alle gange var uden ømme bryster

Anmeld Citér

28. juli 2021

Anonym trådstarter

BabyIgen2022 skriver:

Jeg får ALTID ømme bryster op til mens. Har kun været gravid 3 gange. Alle gange var uden ømme bryster

Det er også det jeg frygter lidt, at det så er et skidt tegn denne cyklus også. For jeg får også altid ømme bryster op til mens, men dengang jeg var gravid ,opdagede jeg det netop fordi de ikke  var  blevet ømme

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.